افتتاحیه Holiday Rambler Eclipse RV با صندلی‌های تئاتر، شیروانی کشویی


Holiday Rambler Eclipse یک مدل موتورخانه جدید از سازنده است. این در سه طول مختلف با سه طرح بندی متفاوت موجود است، بسته به پلان طبقه، دارای ویژگی هایی مانند یخچال استیل ضد زنگ مسکونی با اندازه کامل و موارد دیگر است. Eclipse دارای MSRP اولیه 199888 دلاری است.

Eclipse بسیاری از گزینه های درخواستی Holiday Rambler را دارای ویژگی های استاندارد می کند. اینها شامل تخت کینگ Serenity در اتاق خواب اصلی و Hide-A-Loft آن، یک تخت کشویی برقی است.

Holiday Rambler همچنین Eclipse را با WiFiRanger برای تقویت سیگنال بسته بندی می کند، و RV با کنترل های خانگی MultiPlex خود ارائه می شود. این شامل یک صفحه نمایش دیجیتال 7.0 اینچی برای عملکرد سیستم است. صفحه نمایش 10.1 اینچی داشبورد دارای سازگاری Android Auto و Apple CarPlay است.

در قسمت بیرونی، موتورخانه دارای سیستم های تهویه مطبوع دوتایی سقفی و درب های چمدان محکم است و خودرو برای پنل های خورشیدی از قبل سیم کشی شده است. سایبان برقی و تلویزیون LED بیرونی نیز استاندارد هستند.

سه پلان طبقه موجود – 32S، 34J، و 35R – چیدمان های مختلفی را برای نیازهای مختلف ارائه می دهند. 32S یک مدل دو کشویی با دو حمام کامل، یک انباری بزرگ آشپزخانه، یک غذاخوری قابل تبدیل و یک مبل جک چاقویی است که به یک تخت اضافی تبدیل می‌شود. 34J شامل غذاخوری و مبل است و تخت‌های دوطبقه، کمد لباس کامل برای اتاق خواب اصلی و آشپزخانه بیرونی را اضافه می‌کند. این امکانات در فضای باز دارای یخچال، مایکروویو و سینک است.

Holiday Rambler 35R را برای سرگرمی طراحی کرد. دارای یک پلان دو کشویی است که شامل صندلی سالن تئاتر، یک انبار بزرگ و یک اینورتر 2000 واتی است. مشتریان می توانند از چهار نوع مختلف کابینت و سه بسته دکوراسیون داخلی انتخاب کنند. کفپوش Tarkett در سراسر محدوده مدل Eclipse یافت می شود.

نیروبخش Eclipse یک فورد 7.3 لیتری V8 است که 350 اسب بخار نیرو (260 کیلووات) و 468 پوند فوت (634 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. Holiday Rambler طرح رنگ چهار رنگ تمام بدن را استاندارد می کند و Eclipse گرافیک منحصر به فرد بیرونی را دریافت می کند. انتخاب رنگ قرمز و خاکستری، نقره ای و آبی یا خاکستری با لهجه سبز است. لهجه‌های کرومی مدرن نمای جلو و جلوپنجره را تزئین می‌کنند.



منبع