انفجار مرسدس AMG E63 S واگن 2023 در اتوبان با سرعت 188 مایل در ساعت

به نظر می رسد مرسدس به معرفی کلاس E جدید، حداقل در انواع رایج تر آن، نزدیک است. عکس‌های جاسوسی اخیر نشان می‌دهد که مدل مقداری استتار را از دست داده است، و حتی با وجود تمام پوشش‌های پارچه‌ای که آن را پنهان کرده‌اند، فضای داخلی برای تولید آماده به نظر می‌رسد. زمان کمی برای افشای این شرکت تا پایان سال باقی مانده است و ممکن است در اوایل سال 2023 معرفی شود. E63 Wagon داغتر و هیبریدی خیلی دیرتر وارد بازار نخواهد شد، بنابراین قبل از رسیدن مدل نسل بعدی از ویدیوی بالا لذت ببرید. این یکسان نخواهد بود، اما هیجان انگیز خواهد بود.



منبع

لاین سمت چپ اتوبان در نهایت باز می شود و به راننده اجازه می دهد پای خود را داخل پدال گاز بگذارد. کیلومترشمار این واگن 188 مایل در ساعت (302 کیلومتر در ساعت) را نشان می دهد که کمی بالاتر از سرعت رسمی است اما در حد انتظار است. این برای یک خودروی خانوادگی با صندلی‌های راحت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی و جدیدترین امکانات رفاهی موجود سریع است. این همان چیزی است که E63 Wagon برای آن ساخته شده است.

مرسدس بنز در حال توسعه نسل بعدی کلاس E است. با این حال، مدل فعلی در داغ ترین پیکربندی خود – AMG E63 S – هنوز هم می تواند تحت تاثیر قرار دهد. قوای محرکه قوی و وضعیت لوکس آن، آن را به یک سوپراستار اتوبان تبدیل کرده است، و یک ویدیوی جدید نشان می دهد که نوع واگن با سهولت قابل توجهی به حداکثر سرعت خود می رسد.

مرسدس-AMG E63 S نسخه نهایی

موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو این واگن 603 اسب بخار قدرت (450 کیلووات) و 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. سیستم چهارچرخ متحرک 4Matic آن را در جاده ها نگه می دارد، زیرا سرعت خوبی در قلمروی سه رقمی دارد. مرسدس حداکثر سرعت خودرو را با بسته راننده 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) ذکر کرده است.