انواع تاج تویوتا، برند فرعی وابسته به پذیرش مصرف کننده

در مورد موارد اضافه شده به خط کنونی Crown، که از دو پیشرانه هیبریدی موازی و سه تریم در یک بدنه تشکیل شده است، موزس نیز به همین ترتیب خجالتی بود. اگرچه شایان ذکر است که این گفتگو قبل از انتشار اخباری مبنی بر اینکه تویوتا در حال اجرای یک بازنگری گسترده از استراتژی الکتریکی سازی خود است، رخ داد که شامل لغو ادعای یک Crown تمام الکتریکی و سایر محصولات می شد.

تویوتا کراون نزدیک به هفت دهه را گذرانده است و مشتریانش را در بازار داخلی خود شگفت زده کرده است، جایی که همه چیز از یک سدان بزرگ گرفته تا تاکسی تا یک ماشین مسابقه ای بوده است. با این حال، برای نسل شانزدهم خود، کراون به یک کراس اوور تبدیل می شود و اوایل سال آینده به آمریکای شمالی می رسد.

البته این بدان معنا نیست که شعبه تویوتا در آمریکای شمالی برنامه مشخصی دارد. یا شاید دقیق تر، اگر چنین بود، هیچ برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن آن با رسانه ها وجود نداشت.

این کوپه چهار در سواری جدید که به سادگی به عنوان تاج 2023 در آمریکای شمالی نشان داده شده است، در واقع تنها یکی از چهار سبک بدنه موجود در بازار ژاپن است. و در طول اولین برنامه رانندگی در فرانکلین، تنسی، از تویوتا در مورد احتمال آمدن یکی از آن سبک های بدنه دیگر – سدان، واگن و یک کراس اوور معمولی دو جعبه ای به نام Crown Sport – پرسیدیم. در حالی که نمایندگان این برند معمولاً در بحث درباره محصولات آینده متعهد نبودند، اما گفتند چه چیزی برای دیدن خودروهای بیشتر با نشان تاج در سواحل ما لازم است.

جو موزس، مدیر کل بازاریابی تویوتا به Motor1.com گفت: «فکر می‌کنم ما در حال بررسی آن هستیم. “در نهایت مشتری قرار است برای ما تصمیم بگیرد.”

تویوتا کراون اسپرت
خط تولید تویوتا کراون
ما در حال بررسی تمام گزینه های پیشرانه هستیم. من فکر می‌کنم که ما می‌خواهیم احساسی نسبت به این و اینکه چگونه می‌رود و از آنجا می‌رود، داشته باشیم.» موزس گفت.

«آیا از قبل برنامه ریزی کرده ایم؟ نه. ما از قبل احساس می‌کنیم که به قلمرو ناشناخته‌ای که هست می‌رویم، این فرصت عالی برای درک آنچه در اینجا داریم است و سپس آن آموخته‌ها می‌توانند ما را با محصول آینده راهنمایی کنند. ما هرگز فکر نمی‌کردیم که پس از خروج از ایالات متحده، یک تاج سلطنتی به آمریکا برگردیم و اکنون به ما نگاه کنیم. بنابراین من فکر می کنم این یکی از مواردی است که ما به بررسی چگونگی توسعه آنها ادامه خواهیم داد. اگر جایی در ترکیب برای [a Crown variant]سپس ما آن را کاملاً در نظر خواهیم گرفت.»



منبع

تویوتا کراون اسپرت که در ژوئن 2022 معرفی شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تویوتا کراون 2023، اولین درایو کامل ما و گزارشی از قیمت و مصرف سوخت خودروهای سرنشین جدید را بررسی کنید.