اولین بار الکتریکی شده دوج امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید

Dodge Hornet Spy Shots Angle Front

به عنوان یک تازه‌سازی، Tonale که قرار است در ایالات متحده فروخته شود، یک پیشنهاد فقط AWD خواهد بود. مدل پایه دارای یک موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ با 256 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور است که از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر دو محور تحویل می شود.

ما صفحه را ورق می زنیم و به آینده خود نگاه می کنیم – اولین دوج الکتریکی جدید ما. او وارد هیچ جزئیات خاصی نشد، اما منطق به ما می گوید که مدل مورد نظر او هورنت 2023 بوده است. هیچ شباهتی با مفهوم مشابه سال 2006 نخواهد داشت، زیرا آن یک مینی ون جعبه‌ای بود که قرار بود قبل از اینکه در پی بحران مالی سال 2009 لغو شود، تولید شود.

در بازارهای دیگر، آلفارومئو Tonale را با طرح دیفرانسیل جلو و حتی موتور دیزلی به فروش می رساند. جالب است که تفاوت قیمت بین این دو مدل را مشاهده کنید، زیرا این دو مدل چگونه بخش‌های روغنی و الکتریکی را به اشتراک می‌گذارند، بدون در نظر گرفتن طراحی. در مورد آلفا، منابع نزدیک به این خودروساز به ما گفته‌اند که این خودرو از محدوده بالای 30000 دلار شروع می‌شود و تا محدوده 50000 دلار پایین خواهد رفت.

هفته سرعت دوج با یک هجوم محصول واقعی آغاز شد، زیرا شاهد یک Durango SRT Hellcat، Challenger Convertible و یک شارژر فیبر کربنی 1970 بودیم. علاوه بر این، یک تیزر برای آنچه احتمالاً چلنجر نهایی با موتور ICE با بیش از 900 اسب بخار قدرت خواهد بود، منتشر شد. در پایان پخش زنده، تیم کونیسکیس، رئیس شرکت، اعلامیه بزرگی درباره آنچه در روز دوم خواهیم دید، اعلام کرد:

همتای دوج باید دست یافتنی تر باشد، اما باید منتظر بمانیم و در مورد آن ببینیم. با شروع پخش زنده از ساعت 7 عصر شرقی، به زودی همه جزئیات را خواهیم داشت.



منبع

همانطور که برای PHEV، یک موتور 1.3 لیتری توربو گازسوز را با یک موتور الکتریکی 90 کیلوواتی ترکیب می‌کند تا مجموع قدرتی معادل 272 اسب‌بخار را از طریق یک جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک تحویل دهد. بسته باتری لیتیوم یون 15.5 کیلووات ساعتی آب کافی برای بیش از 30 مایل برد بدون جرعه جرعه مصرف سوخت خواهد داشت.