اولین بازی فورد سوپر دیوتی به روز کن تراکی در ایالت بلوگراس تبدیل شد

  مرغ سوخاری کن تراکی عکس های جاسوسی فورد سوپر دیوتی

طبق گزارش ها، این کامیون همچنان با 10 سرعته اتوماتیک موجود است. گیربکس ممکن است بهبودهایی داشته باشد.

فورد در کنتاکی جایگاه خوبی دارد. این شرکت بیش از 12000 نفر را در آنجا استخدام می کند. این شرکت همچنین با SK Innovation برای ساخت یک پارک 5.8 میلیارد دلاری تولید باتری در گلندیل، KY، همکاری دارد. زمانی که این سایت در سال 2025 تولید خود را آغاز کرد، دو کارخانه در پردیس در مجموع 86 گیگاوات ساعت بسته در هر سال تولید خواهند کرد.



منبع

طبق گزارش ها، سوپر دیوتی در زیر کاپوت دارای یک موتور 6.8 لیتری V8 جدید است. ممکن است جایگزین آسیاب 6.2 لیتری موجود در خط تولید شود. موتورهای 7.3 لیتری V8 و 6.7 لیتری پاور استروک دیزلی باید در دسترس باقی بماند.

فرماندار بشیر گفت: “برای احترام به سرمایه گذاری فورد و این شریک بزرگ تیم کنتاکی، من رسماً 27 سپتامبر 2022 را روز کنتراکی در کشورهای مشترک المنافع اعلام کردم.” کنتاکی‌ها از زمان مدل T، کامیون‌های فورد می‌سازند و ما خوشحالیم که این سنت با فورد سری F جدید Super Duty ادامه خواهد یافت.

پس از نمایش اولیه در 27 سپتامبر، به دنبال Super Duty جدید باشید که در نیمه اول سال 2023 به فروش می رسد.

در اینجا یک خبر غیرمنتظره وجود دارد. فرماندار کنتاکی، اندی بشیر اعلام کرد که روز سه شنبه، 27 سپتامبر 2022، روز کنتراکی است. این فرمان عجیب به افتخار فورد سری F 2023 Super Duty است که در آن روز در چرچیل داونز، که خانه دربی کنتاکی است، عرضه شد.

با قضاوت بر اساس عکس‌های جاسوسی، Super Duty جدید تکاملی در ظاهر جلویی از نسل فعلی کامیون دارد. یک جلوپنجره عریض و چراغ‌های جلو روی هم در هر طرف وجود دارد. چراغ های گردان شکل در لبه های بیرونی قرار دارند.

فورد به ارائه Super Duty جدید در سطوح مختلف مانند XL، XLT، King Ranch و Platinum ادامه خواهد داد. برای متمایز کردن آنها در بیرون، انتظار داشته باشید که درجات مختلف تغییراتی مانند مشبک‌های مختلف و طرح‌های چرخ داشته باشند.