اوپل کورسا فیس لیفت دوباره بدنه تازه‌اش را نشان می‌دهد

کورسا تمام برقی نیز به نوبه خود می‌تواند همان پیشرفت‌های سخت‌افزاری پژو e-208 را داشته باشد، پژو e-208 که اخیراً به‌صورت یک موتور الکتریکی قوی‌تر و یک بسته باتری جدید پیشرفت‌های زیادی در فناوری داشته است. این دو خودرو پلت فرم و اجزای خود را به اشتراک می گذارند و برای مدل آلمانی منطقی است که فناوری جدید EV را نیز از پژو دریافت کند که با پژو 308 برقی عرضه شد.



منبع عکس جاسوسی جدید فیس لیفت اوپل کورسا نگرانی فزاینده ای در اروپا وجود دارد که پس از رسمی شدن استانداردهای آلایندگی یورو 7، بخش خودروهای کوچک احتراقی ممکن است از بین بروند. کورسا در حال حاضر ایمن به نظر می‌رسد و ما انتظار داریم که طیف موتورها به گونه‌های برقی‌شده بیشتری عرضه شوند تا مقررات سخت‌گیرانه‌تر CO2 را رعایت کنند. انتظار هیچ چیز فوق‌العاده پیشرفته‌ای نداشته باشید – ما معتقدیم که Corsa فناوری هیبریدی ملایم و بدون افزایش قابل توجهی در خروجی دریافت خواهد کرد.

این نمونه اولیه سفید در آلمان توسط عکاسان ما با استتار کمی که نمای جلویی را پوشانده بود، شکار شد. اینجاست که بیشتر تغییرات مورد انتظار است و شایعات در خیابان این است که جلوپنجره رادیاتور طراحی جدیدی با الهام از جلوپنجره Vizor که در Mokka و Astra دیده می شود، خواهد داشت. یک جفت چراغ جلو نازکتر با گرافیک LED جدید باید بخشی از بسته باشد. تغییراتی در سپر و جلوپنجره پایینی نیز محتمل است.

به نظر می رسد تغییرات در قسمت عقب کمتر قابل توجه است. طراحی کلی مینیمالیستی و شبیه به کراس لند تازه شده است، به خصوص وقتی صحبت از طراحی چراغ عقب می شود. به نظر نمی رسد که استتار تغییراتی را در سپر عقب پنهان کند، اگرچه این تغییرات ممکن است در مرحله بعدی ایجاد شود.

Opel Corsa فعلی یکی از اولین محصولات این برند است که پس از آن که PSA سابق مارک را از Russelslheim به دست آورد، بر اساس یک پلت فرم فرانسوی ساخته شده است. معماری CMP راه را برای الکتریکی شدن کوچکترین محصول اوپل که در حال حاضر پس از توقف کارل پس از مدل 2019 در حال فروش است، هموار کرد. Corsa بیش از سه سال است که به فروش می رسد و به زودی به روز می شود. اوپل در حال حاضر روی یک فیس لیفت کار می کند و ما عکس های جدیدی داریم که پیشرفت های انجام شده تا کنون را نشان می دهد.