ایلان ماسک می گوید کامیون سایبری «به اندازه کافی ضد آب» برای عبور از دریاچه ها و دریاها

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز پنجشنبه در توییتر جزئیات جدیدی را در مورد Cybertruck به اشتراک گذاشت. ماسک در توییتی اعلام کرد که این کامیون به اندازه کافی ضد آب خواهد بود تا به طور خلاصه به عنوان یک قایق عمل کند.

قرار بود این کامیون در اواخر سال 2021 وارد تولید شود، اما این ضرب الاجل بدون خروج کامیون از خط مونتاژ گذشت و گذشت. تولید تا اواخر سال 2022 به تعویق افتاد، اما این اتفاق نمی افتد. در عوض، قرار است تولید در اوایل سال 2023 آغاز شود.

این اولین باری نیست که ماسک در مورد قابلیت های آبی سایبرتراک توییت می کند. در آوریل 2020، ماسک در سایت رسانه های اجتماعی پست کرد که کامیون “برای مدتی شناور خواهد بود.” اما تمایلات آبدوست ماسک حتی به عقب‌تر برمی‌گردد، زمانی که او پست کرد که مدل S همچنین می‌تواند برای «مدت‌های کوتاه» به یک قایق تبدیل شود، اما این چیزی بود که شرکت به هیچ‌کس توصیه نمی‌کرد آن را انجام دهد. با این حال، رانش از چرخش چرخ ایجاد می شود.

تسلا سایبرتاک

کامیون‌ها و شاسی‌بلندها که قادر به عبور آب هستند چیز جدیدی نیست، جیپ رانگلر، فورد برانکو و سایرین این قابلیت را برجسته می‌کنند. اما تبدیل یک کامیون به یک قایق کارآمد کار متفاوتی است. آب و فلز با هم مخلوط نمی شوند و آب شور فوق العاده خورنده است. تسلا در گذشته ادعاهای جسورانه ای داشته است و باید ببینیم که آیا این مورد پس از شروع تولید Cybertruck به نتیجه می رسد یا خیر.



منبع