این تخم مرغ عید پاک در Rimac Nevera آیرودینامیک و مد را با هم پیوند می دهد

Rimac Nevera احتمالاً مهم ترین وسیله نقلیه ای است که از کشور آدریاتیک کرواسی بیرون آمده است. این خودروی برقی 1914 اسب بخاری (1408 کیلووات) دارای چهار موتور مجزا و یک باتری سالم 120 کیلووات ساعتی است – اعداد جالبی برای هر خودرویی، بسیار کمتر از کشوری که به دلیل زیبایی طبیعی و ترکیبی از بالتیک شناخته شده است. و فرهنگ های مدیترانه ای

هر جا که در مناظره نیمه کامل ویندزور ایستاده اید، اگر زمانی به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک ریماک نورا را در طبیعت ببینید، آن قسمت از تاریخ را به خاطر بسپارید. Nevera که به 150 واحد محدود می شود و با قیمت فعلی بیش از 2 میلیون دلار هزینه دارد، منظره نادری خواهد بود. اما حداقل برای همه و همه حضورهای عمومی لباس رسمی خواهد پوشید.



منبع

“صبر کن، کراوات چه ربطی به کرواسی دارد؟” خوشحالم که پرسیدی، چون به تازگی خودم یاد گرفتم. همانطور که ماتیجا رنیک، مهندس ارشد برنامه ریماک، در اولین حضور Nevera در ایالات متحده در هفته اتومبیل مونتری به من توضیح داد، کراوات نماد ملی پرافتخار کرواسی است.

ساحل سنگ ریزه ای عنصر طراحی کراوات خارجی Rimac Nevera 2023

2023 Rimac Nevera قسمت جلویی خارجی

ببینید، نظامیان اولیه کشور نوارهای متمایز و پهنی از ابریشم، توری، و پارچه خراطین را روی یقه‌های خود می‌پوشیدند و انتهای شل را در وسط با مدال‌ها و گره‌ها می‌بستند. زمانی که کروات‌ها در سال 1680 وارد فرانسه شدند، مردم محلی این لباس‌های غیرمعمول را به افتخار سربازانی که آن را می‌پوشیدند، نامیدند و به این ترتیب، کراوات متولد شد – مشتق شده فرانسوی از کلمه کروات. با گذشت زمان، شکل کراوات به سبک های مختلفی تغییر یافت. بنابراین دفعه بعد که گره چهار دستی را به گردن خود می زنید، به یاد داشته باشید که از یک سرباز کروات قرن هفدهم تشکر کنید (یا سرزنش کنید).

تمام اخبار مربوط به ساحل سنگریزه را ببینید

Rimac، علاقه مند به تثبیت کرواسی در ذهن علاقه مندان به خودرو در سراسر جهان است (بگو که تشک های چوبی، نه ری مک) نورا را چند نوبت فرهنگی به سرزمین خود داد. به عنوان مثال، این نام، کلمه کرواتی برای یک طوفان ناگهانی و متلاطم است، نوعی که گهگاه سواحل آدریاتیک این کشور را به هم می زند. همچنین یک پلاک در کابین وجود دارد که با افتخار نشان می دهد که این خودرو به طور دقیق در کرواسی – زاگرب طراحی، مهندسی و ساخته شده است. با این حال، یک تخم مرغ میهن پرستانه دیگر بر روی این ابرخودروی تمام برقی در معرض دید عموم پنهان شده است. کمی چشمک بزنید و شکل یک کراوات را خواهید دید که روی هر دری ظاهر می شود.

شماره سریال داخلی Rimac Nevera 2023