این تنظیم شده BMW M3 CS را به محدود کننده سرعت خود در Autobahn تماشا کنید


اگر چیزی باشد که BMW M3 CS به آن نیاز ندارد، قدرت بیشتر است. بی‌ام‌و می‌گوید که توئین توربوی مستقیم شش زیر کاپوت 543 اسب بخار قدرت دارد، اما از پشت فرمان، بیشتر شبیه به 600 اسب بخار می‌شود. قدرتی که در این ویدیو وجود دارد 750 اسب بخار است که برای رسیدن خودرو به حداکثر سرعت محدود الکترونیکی خود در کمترین زمان کافی است.

را AutoTopNL کانال یوتیوب توانست مدتی را پشت فرمان این M3 CS که توسط H&H Performance، فروشگاهی در شمال آلمان، اصلاح شده است، بنشیند. هیچ صحبتی در مورد ارتقای خاصی وجود ندارد، اگرچه با توجه به قابلیت های موتور S58 BMW، تعجب نخواهیم کرد اگر این همه اسب بخار اضافی نتیجه چند پیچ ​​ساده و یک لحن باشد.

میزبان وقت خود را تلف نمی کند تا سرعت خود را افزایش دهد و به سمت اتوبان آلمان (جایی که محدودیت سرعت وجود ندارد) حرکت می کند تا محدودیت های بالای این CS را آزمایش کند. آنچه در ادامه می‌آید چندین دقیقه شتاب‌گیری مکرر است که هر کدام به دلیل ترافیک یا به دلیل رسیدن خودرو به محدودکننده الکترونیکی سرعت 304 کیلومتر در ساعت (189 مایل در ساعت) پایان می‌یابد.

ما گمان می کنیم که این M3 اگر محدود کننده را در جای خود نداشته باشد، می تواند بسیار سریعتر حرکت کند. از ویدیو مشخص است که ماشین هر بار که به سرعت 188 مایل در ساعت می رسد همچنان در حال حرکت است. به احتمال بسیار زیاد این ماشین می تواند به سرعت 200 مایل در ساعت برسد، اگر این آزادی به آن داده شود (و فضای کافی داشت).

انشالله دفعه بعد AutoTopNL این ماشین را تست می کند، محدود کننده سرعت آن حذف می شود.



منبع