این جیپ کومانچ 1987 یک کمپر کامیون پاپ آپ سفارشی جالب دریافت می کند

نگاهی اجمالی به آینده آفرودها با اولین عرضه‌های اخیر جیپ الکتریکی در این خودرو داشته باشید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع

در بیرون یک دوش در فضای باز، یک مخزن پروپان و یک نردبان برای رسیدن به پشت بام وجود دارد که همچنین خانه یک جفت پنل خورشیدی 100 واتی است. ورودی مانند درب خطوط هوایی عمل می کند، با پله هایی که درست در ورودی با بازشو تعبیه شده است. آبگرمکن 6 گالنی از خنک کننده موتور کامیون برای گرم کردن آب استفاده می کند و آب در حدود 180 درجه فارنهایت تولید می کند، اگرچه به دمای مایع خنک کننده موتور بستگی دارد.

جیم چندین قطعه سفارشی برای کامیون ساخت، از جمله سپر جلو و یک قفسه ذخیره‌سازی سقف که وسایل بازیابی و یک لاستیک زاپاس را در خود جای داده است، حتی اگر خود را سازنده نمی‌داند. او کمپر تمام آلومینیومی را در مسیر خود ساخت. این کامیون همچنین دارای یک وینچ در سپر جلو است.

کمپر هر چیزی را که انتظار دارید پیدا کنید دارد – فضای ذخیره‌سازی کافی، یک یخچال بزرگ 85 لیتری، یک اجاق گاز دو شعله و خیلی چیزهای دیگر. فاقد حمام است، اما تمام این ساختمان در پشت جیپ قرار گرفته است. یک سینک عمیق، مانند دو قسمت نشیمن، ذخیره سازی اضافی را فراهم می کند. یکی در عقب و دیگری در سمت مسافر کمپینگ قرار دارد و هر دو توله‌های ذخیره‌سازی بزرگ را پنهان می‌کنند.

کمپر Comanche دارای یک گذرگاه به داخل کابین کامیون است که با یک پرده از بقیه کمپر جدا شده است. فضای کافی برای نشیمنگاه به تخت تبدیل نمی شود – که از سقف پایین می آید. این تخت خواب دو نفره می‌خوابد، باریک‌تر از تخت‌خواب‌های معمولی شما، اما طول آن از حد استاندارد در حدود 7.5 فوت است.

کمپر در پشت جیپ عالی به نظر می رسد، و یک منطقه نشیمن با کیفیت را بدون آسیب رساندن به چیزی کاملاً جدید ارائه می دهد. افراد بیشتری با ون های کمپر، ​​تریلرها و سایر مکان های زندگی متحرک به بیرون سفر می کنند، و راه های بی شماری برای رفتن به آنجا برای تفریح ​​وجود دارد.

پیدا کردن کمپینگ مناسب کار سختی است. شرکت‌های بی‌شماری و طرح‌ها و چیدمان‌های بالقوه بی‌شماری وجود دارند، اما گاهی اوقات ساختن خودتان راه حلی است. این همان کاری است که جیم در ویدیوی YouTube Tiny Home Tours در بالا انجام داد، و یک کمپر سفارشی پاپ آپ تخت کامیونی برای جیپ کومانچ سال 1987 خود ساخت.