این دکتر از ریوین R1T خود برای تکمیل وازکتومی استفاده کرد

ریوین با ظرفیتی برابر با دوشاخه استاندارد داخلی، دارای چهار پریز 110 ولتی است. یکی در کنسول وسط قرار دارد، دیگری در تونل دنده زندگی می کند و دو نفر دیگر در خود تخت کامیون هستند. در این مورد، یانگ از پریزهای 110 ولتی در بستر کامیون استفاده کرد و یک سیم کشش را روی یک واحد تهویه مطبوع و داخل دفتر برای انجام این کار اجرا کرد.

یکی از جالب ترین چیزها در مورد وسایل نقلیه الکتریکی مدرن این است که می توانید از آنها به عنوان ژنراتورهای متحرک استفاده کنید. فورد F-150 لایتنینگ اخیراً برای صرفه جویی در مراسم عروسی و کمک به برق رسانی به محله ها با انرژی الکتریکی خود مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با این وجود، ریوین R1T در توییتر به دلیل استفاده از قابلیت های شارژ خارجی برای چیزی متفاوت مورد توجه قرار گرفته است.

در مصاحبه با درایویانگ گفت که یکی از کارکنانش ایده روشنی را برای استفاده از R1T به عنوان یک ژنراتور موبایل برای این روش مطرح کرد. پس از موافقت بیمار، یانگ از یک سیم کشی برای وصل کردن دستگاه الکتروکوتر خود و یک فن کوچک به پریزهای برق Rivian استفاده کرد.

یانگ در این مصاحبه گفت: “خوشبخت بودیم که محل پارک معمولی من به اندازه کافی به اتاق بیمار نزدیک است تا سیم کشش را اجرا کنم.”

دکتر کریستوفر یانگ یک متخصص اورولوژیست در آستین، تگزاس و صاحب افتخار یک پیکاپ تمام برقی Rivian R1T است. اما پس از قطعی برق که به طور موقت برنامه های وازکتومی مشتری را متوقف کرد، یانگ و تیمش مجبور شدند یک طرح پشتیبان منحصر به فرد ارائه دهند.

دکتر یانگ در توییتی که دیروز در حساب شخصی خود ارسال کرد، خاطرنشان کرد: من امروز اولین وازکتومی با قدرت ریویان را انجام دادم. “برق در کلینیک قطع شد، بیمار نمی‌خواست دوباره برنامه ریزی کند، زیرا او قبلاً مرخصی داشت. کوتر الکتریکی طبیعی بود، عمل عالی پیش رفت!”

خوشبختانه، کل این روش بدون مشکل پیش رفت.



منبع