این راز فورد F-150 لایتنینگ قله پایکس را صعود خواهد کرد


در طول مهمانی بزرگ فورد در شارلوت برای شروع فصل مسابقه 2024، مدیر عامل شرکت جیم فارلی فاش کرد که یک “نمایشگر EV” جدید برای مقابله با پیکس پیک خواهد بود. جزئیات مربوط به آن وسیله نقلیه ذکر نشده است، و در بیشتر موارد، هنوز هم ذکر نشده است. با این حال، حداقل می دانیم که این یک F-150 Lightning خواهد بود. اما این چیزی نیست که در نمایندگی محلی فورد ببینید.

فورد روز جمعه یک تصویر تکی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که جلوی یک وسیله نقلیه را نشان می دهد که زیر پوشش پنهان شده است. پایین، عریض است، و یک بال وحشی در پشت مانند بال در سوپرون برقی بزرگ وجود دارد. در واقع، اگر فورد به طور خاص نگفت که این یک F-150 Lightning است، ذهن ما مستقیماً به سراغ برخی از تکرارهای SuperVan فراتر از مدل فعلی 4.2 می رفت. اما این یک کامیون است و واضح است که فورد برخی از درس‌های آموخته شده از ون فوق‌العاده سریع خود را به کار می‌گیرد.

این مسابقه تپه‌نوردی می‌تواند گونه‌ای از Lightning Switchgear باشد، یک نمونه اولیه که برای بررسی پاکت‌های عملکرد در داخل و خارج از جاده برای کامیون برقی طراحی شده است. ما در ژانویه از نزدیک با Switchgear آشنا شدیم و در نسخه آفرود با وان گیتین جونیور سوار شدیم. Switchgear نامیده می‌شود زیرا همان کامیون – با تغییرات کوچک در سیستم تعلیق و لاستیک‌ها – برای مقابله با زوایای آسفالت‌شده به همان روشی طراحی شده است که با پرش‌های خاکی مقابله می‌کند.

با این حال، فورد دو نسخه از Switchgear را تولید نکرد. یک نمونه اولیه هر دو نقش را در خود جای می دهد، به این معنی که ما فقط نسخه آفرود را شخصاً دیدیم. در طول این رویداد، یکی از نمایندگان فورد به ما گفت که در تاریخ دیگری تبدیل خواهد شد، که زمان مناسبی برای پیکس پیک خواهد بود.

Ford F-150 Lightning Switchgear نسخه خیابانی

رندر بالا از کیت پرس سوئیچ‌گیر فورد می‌آید و نشان می‌دهد که نسخه خیابانی چگونه باید به نظر برسد. بدیهی است که تفاوت های زیادی بین این و تیزر وجود دارد، به ویژه بال بزرگ و آنچه که می تواند از کابین به عقب باشد، بی شباهت به آنچه در SuperVan می بینیم. اگر این نمایشگر جدید لایتنینگ مبتنی بر Switchgear باشد، فورد مطمئناً آن را به سمت افراط می‌برد.

چه مربوط به Switchgear باشد یا چیزی کاملاً متفاوت، ما گمان می کنیم که این F-150 به سرعت از تپه بالا می رود. تپه پیکس پیک امسال در 23 ژوئن برگزار می‌شود، بنابراین از هم‌اکنون تا آن زمان انتظار بیشتری از این رعد و برق تقویت‌شده داشته باشید.



منبع