بازدید نادر فراری 365 کالیفرنیا اسپایدر 1967 از گاراژ جی لنو



فراری 365 کالیفرنیا اسپایدر را در نمایشگاه خودروی ژنو 1966 به نمایش گذاشت. این خودروساز تنها 14 نمونه از خودروی اسپرت کانورتیبل طراحی شده توسط Pininfarina را تولید می کند که حداقل یک نمونه آن به آمریکا راه پیدا کرده است. همچنین در یک کلیپ جدید از کانال یوتیوب این علاقه مندان مشهور اتومبیل، خود را در مقابل جی لنو قرار داد.

لنو اخیراً پس از اینکه در اوایل ماه جاری در یکی از وسایل نقلیه خود در حال کار بر روی یکی از بسیاری از وسایل نقلیه خود بود، پس از تحمل سوختگی درجه دو و سه در صورت و دست‌هایش، یک دوره 10 روزه را در بیمارستان گذراند. این کلیپ مربوط به قبل از حادثه است، اما کمدین در حال بهبود است. روز یکشنبه، لنو برای یک نمایش فروش رفته به صحنه بازگشت. او قبل از اینکه به روال عادی خود بپرد، خودش و تصادف را مسخره کرد و قبلاً دیده شده بود که یکی از اتومبیل های کلاسیک خود را گاز می گیرد. بعد از مدت کوتاهی او را جلوی دوربین خواهیم دید.

فراری که لنو در کلیپ بالا سوار شد، از مجموعه Nethercutt آمد و در طول سال‌ها بازسازی سبکی دریافت کرد. این شامل رنگ آمیزی مجدد ماشین و بازسازی 2+2 داخلی بود. با این حال، موتور اصلی است، با مراقبت زیادی برای نگهداری آن.

نیروبخش این خودرو یک موتور 4.4 لیتری V12 کلمبو است که فراری قدرت آن را 320 اسب بخار (235 کیلووات) ارزیابی کرده است. دارای یک بانک از سه کاربراتور وبر دو چوک با یک سیم پیچ دوقلو است. فراری موتور را با یک گیربکس سنکرومش پنج سرعته جفت کرد و نیرو را از طریق میل پروانه به محور عقب سفت و سخت تغذیه کرد. حداکثر سرعت این خودرو 152 مایل در ساعت (245 کیلومتر در ساعت) است.

این نمونه 18000 مایل روی کیلومترشمار دارد که برای یک ماشین 50 ساله زیاد نیست. اما گواه این است که رانده شده است. لنو نه تنها اتومبیل‌های خود را برجسته می‌کند، بلکه مجموعه‌های خصوصی، جدیدترین مدل‌ها و مدل‌ها و مجموعه‌ای از وسایل نقلیه دیگر را به نمایش می‌گذارد و وسعت صنعت را به توده‌ها نشان می‌دهد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا او را ببینیم که بهترین کار را انجام می دهد و برای او آرزوی بهبودی سریع داریم.



منبع