بازگشت دوج دورانگو SRT Hellcat 2023 با قدرت 710 اسب بخار به خط تولید شاسی بلند

2023 Dodge Durango SRT Hellcat View Front

این بدان معناست که شاسی بلند سه ردیفه جدید مانند همیشه سریع است. برای کسانی که به تجدید نظر نیاز دارند، Dodge Durango SRT Hellcat 2023 می تواند در 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. دریچه گاز را روی زمین ثابت نگه دارید تا یک چهارم مایل در 11.5 ثانیه عبور کند. برای ثبت، آن زمان با Chargers و Challengers که موتور استاندارد Hellcat را بسته بندی می کند، فاصله زیادی ندارد. حداکثر سرعت هنوز 180 مایل در ساعت است که بالاترین رقم در قلمرو سوپر SUV ها نیست. اما موتور ۷۱۰ اسب بخاری دورانگو SRT Hellcat را به قوی‌ترین شاسی‌بلند کارخانه‌ای با پیشرانه احتراقی در جهان تبدیل می‌کند.

آیا تفاوتی در مورد مدل 2023 وجود دارد؟ تا آنجا که ما می توانیم بگوییم نه – حتی برخی از عکس های جدید دورانگو هلکت از دوج شبیه تصاویر بازیافتی سال 2021 هستند. به نظر می رسد شعار اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید در اینجا اعمال می شود، اگرچه ما گمان می کنیم که قیمت حداقل کمی متفاوت باشد. دوج هنوز این اطلاعات را در دسترس ندارد، اما در سال 2021، این یک SUV 82000 دلاری قبل از تجهیزات اختیاری بود. قیمت گذاری سال 2023 می تواند زمانی که بانک های سفارش Hellcat Durango در ماه سپتامبر باز شوند، اعلام شود. بدون تاخیر، مدل ها در اوایل سال 2023 به نمایندگی ها می رسند.



منبع

Dodge Durango SRT Hellcat از زمانی که در سال 2020 معرفی شد، شور و اشتیاق و تقاضای دیوانه‌واری را ایجاد کرده است – ما حتی دوره تولید اولیه آن را تمدید کردیم – بنابراین مناسب به نظر می‌رسد که قوی‌ترین SUV را به عنوان بخشی از مدل تاریخی 2023 خود بازگردانیم. تیم کونیسکیس، مدیرعامل دوج، گفت: ترکیب سالیانه دوج. علاقه مندان به عضله نیز خانواده هایی دارند و Dodge Durango SRT Hellcat 2023 می تواند آن خانواده ها را به جایی که می خواهند برسانند و توانایی یدک کشی 8700 پوند را دارد.

آینده در Dodge الکتریکی است، اما Hellcat V8 بی سر و صدا در شب آرام پیش نمی رود. Durango SRT Hellcat برای یک عملکرد Encore در سال 2023 بازگشته است و همچنان همان موتور 6.2 لیتری Hemi با قدرت 710 اسب بخار را در زیر کاپوت خود دارد که در سال 2021 انجام داد.

Durango SRT Hellcat در ابتدا برای تولید یک ساله در سال 2021 برنامه ریزی شده بود. دوره تولید به دلیل تقاضا تمدید شد و دوج معتقد است که تقاضا برای هنوز از این رو تصمیم به ساخت SUV برای یک سال دیگر گرفته شد.