بازگشت مینی جشن، با ال ای دی های بیشتر، درخشان تر از قبل می درخشد


مینی جشن برای سال 2022 باز می گردد و مینی کوپر SE درخشان و رنگارنگ را به جاده باز می گرداند و به سنتی که چهار سال پیش آغاز شده است ادامه می دهد. این بار، پروژه با چراغ های LED بیشتر از همیشه می درخشد.

مینی جشن که توسط Nicholas ‘Nico’ Martin ایجاد شده است، توسط Mini UK و کارخانه آکسفورد آن پشتیبانی می شود، با هدف جمع آوری کمک های مالی برای دو موسسه خیریه نزدیک به قلب مارتین. برخلاف نسخه سال گذشته، Mini Electric (یا Mini Cooper SE در ایالات متحده) امسال در 3000 LED twinkly کنترل شده با برنامه پیچیده شده است که قادر به تولید انیمیشن های قابل تنظیم است. اینها شامل الگوها و پیام های نور و همچنین ریتم های همگام سازی شده با آهنگ ها می شود.

هر چراغ منحصر به فرد فقط با 2 پوند یا حدود 2.5 دلار برای حمایت مالی در دسترس است، مارتین تا آنجا که ممکن است از خیابان‌های شهر خود بازدید خواهد کرد تا شادی جشن را پخش کند. مینی جشن به طور رسمی در 25 نوامبر 2022 در The Lexicon Bracknell روشن می شود.

خیریه های سودمند امسال MS Trust و Duchenne UK هستند که هر دو به قلب مارتین نزدیک هستند.

مارتین گفت: «مادرم هفت سال پیش مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس تشخیص داده شد و MS Trust نقش مهمی در حمایت از او برای درک وضعیت خود و نحوه مقابله با آن داشت.

“در سال 2019، از من خواسته شد تا یک مینی جشن بگیرم تا یک پسر جوان باورنکردنی، مارکوس روکس را غافلگیر کنم، که به دیستروفی عضلانی دوشن تشخیص داده شده بود – یک بیماری ژنتیکی که باعث تحلیل ماهیچه‌ها می‌شود. دیدن روشن شدن لبخند او باورنکردنی بود. مارتین به یاد می آورد که مینی جشن واقعاً خاص است و هر سال برای بسیاری شادی به ارمغان می آورد.

می‌توانید مارتین و مینی جشن را از طریق اینستاگرام او دنبال کنید یا سفر آن را پیش‌بینی کنید و با مراجعه به وب‌سایت اختصاصی مینی جشن، کمک مالی کنید.





منبع