بازی ماشین بازی پژو 206 دانلود کافه بازار | alfaromeoblog

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی است که دو دهه روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد و از همان تجهیزات و امکانات اوایل دهه هشتاد استفاده می‌کند. نوع و سبک طراحی بدنه ماشینپژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو پژو 206 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .

  • در طراحی پژو های تیپ 2 تا 6 تفاوت زیادی مشاهده نمی شود.
  • پژو 206 در ایران هنوز که هنوزه جزو بهترین خودروی تولید داخلی حساب شده و آن را به عنوان امن ترین خودروی ایران پس از دنا و سمند مینامند .
  • طراحی نمای عقب هم مثل سایر بخش‌های خودرو طرحی گرد دارد و دو چراغ تخم مرغی شکل در دو طرف در عقب دیده می‌شود.
  • در نگاه اول، جز نمایشگر کریستال مایع متفاوت مدل ایرانیزه و انتقال چراغ ایموبلایزر به داخل صفحه کیلومتر، مورد دیگری جلب توجه نمی کند.
  • برای همین هم توصیه ‌می‌شود بعد از خواندن راهنمای بیمه بدنه و آشنایی با تمامی پوشش‌های آن، اقدام به خرید بیمه بدنه پژو 206 کنید.

در سال 2008، 206 ده ساله پرفروش‌ترین خودروی پژو در تمام زمان‌ها بود. با سلام ب دوستان.۲۰۶ تیب ۲ دو هفته میشه خریدم مجله خبری خودرو آلفا رومئو جز مشکل لرزش گیربکس در دنده ۲ واقعا هیچ مشکلی نداره. یه نمونه کوچیک دیگه بگم و بیشتر از این وقتتونو نگیرم !

سوالات آزمون آیین نامه رانندگی

شرکت ایران خودرو، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پژو 206 در جهان است که تولید این اتومبیل را از سال 80 شمسی شروع کرد. این شرکت ابتدا مدل 205 را عرضه می‌کرد در سال 80 آن را متوقف کرده و 206 را جایگزین آن کرد. این اتومبیل که در انگلستان با نام جی تی آی 180 و در سایر نقاط دنیا با نام آر سی عرضه می‌شد، دارای موتور 2 لیتری EW10J4S بود که می‌توانست تا 177 اسب بخار نیرو تولید کند.

این پیشرانه شتابی تقریبا 14.1 ثانیه ای برای این خودرو رقم زده است . ترمزهای پژو 206 تیپ 2 در جلو از نوع دیسک و در عقب از نوع کاسه ای و دارای ABS (ترمز ضد قفل) است . طراحی بی نقص این خودرو باعث شده بعد از گذشت 20 سال همچنان یکی از پرطرفدارترین های بازار ایران و حتی فرانسه باشد.هماهنگی بسیار زیاد داخل و خارج ماشین بسیار دلنواز بوده و یکی از هماهنگ ترین داشبورد های موجود در سطح خودرو های داخلی میباشد. به لحاظ فنی مشابه تیپ 2 و از نظر امکانات رفاهی مانند تیپ 5 است.

http://3dprintingindustry.ir

تو ایران ماشین های زیر 20 میلیون 206بدک نیست و ما ایرانی ها هستیم اینقدر به پژو علاقه مندیم. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. «اظهار نظر معاون وزیر صنعت دربارهٔ توقف تولید ۲۰۶/ رانای ۱۵ میلیونی وارد بازار می‌شود». «پژو از بازار ایران خداحافظی کرد؛ 206 ایرانی به بازار می‌آید». سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

خدمات پس از فروش