بازی ماشین بازی پژو 206 دانلود کافه بازار | alfaromeoblog

ورود رسمی پژو به حوزه خودروسازی با تولید دوچرخه «گراند بای» آغاز شد. این دوچرخه توسط آرماند پژو، کسی که در ادامه نخستین خودروی سه چرخ را با همکاری گوتلیب دایملر ساخت، طراحی شده بود. مجهز به موتور TU5 که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 147 نیوتن‌متر دارد. این خودرو به دلیل مصرف سوختی که پایین‌تر از تیپ 6 است و موتور قوی‌تر از تیپ 2 به محبوبیت بالایی رسیده است.

اطلاعات فنی پژو 206

سال 2001 دو مدل دیگر از 206 تولید شد؛ 206 CC که کوپه قابل تبدیل بود با سقف فولادی تاشو و 206 SW که استیشن واگن بود. نسخه چهار در 206 هم توسط شرکت ایران خودرو در سال 2005 معرفی شد که در کشور ایران، آفریقای شمالی، چین، روسیه و بلغارستان عرضه می‌شود. پژو 206 SD که مدل سدان این اتومبیل است نیز در ایران شکل گرفت و به کشورهای دیگر صادر شد. با معرفی پژو 206 در سال 1998 این خودرو به صورت هاچ بک سه در و پنج در به بازار عرضه شد که دارای موتورهای بنزینی 1.1 ، 1.4 و 1.6 لیتری و یک موتور دیزلی 1.9 لیتری بود. از نظر مهندسی، 206 پلتفرم 106 را نداشت و کاملاً ماشین جدیدی بود. این خودرو که در مولهاوس فرانسه و رایتون انگلیس ساخته می‌شد، به دلیل ظاهر جذاب و به صرفه بودن، به سرعت به محبوبیت رسید.

http://3dprintingindustry.ir

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. داداش نمیخریدی میذاشتی یخورده ارزون تر بشه ما فقیرا هم بتونیم بخریم. من می خوام ماشینم عوض کنم….بین 206تیپ 2 و رانا دو دلم لطفا راهنمایی کنید… آقا قاسم در مورد سوال شما من اتفاقی دستم خورد به موافقت با پیام آقا میلاد به نظر من از چند نفر اهل فن بپرس.

نکات متفرقه راجع‌به پژو ۲۰۶

شتاب این اتومبیل 7.4 ثانیه بود و سرعت آن تا 220 کیلومتر بر ساعت می‌رسید و دارای 180 اسب بخار قدرت بود. سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید . این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود.

ماشین پژو 206 تیپ 2

البته باید به این نکته هم توجه کرد نسل اتومبیلهای نیمه اول دهه هشتاد خیلی از نظر کیفیت وشتاب بالاتر از صفر کیلومترهای امروزی هستند. 206 میخواید بخرید دست دوم اولین شرط نداشتن ضربه یا رنگه بعدش کارکردشه و در نهایت میشه با کمی دقت در داخل کابین و داخل موتور از سلیقه و روحیات صاحب یا صاحبان قبلیم مطلع شد. یکی از اصلی‌ ترین دلایل موفقیت پژو 206 در بازارهای جهانی، بدون شک طراحی پویا مجله خبری خودرو آلفا رومئو و تطبیق‌ پذیری بالای آن با سلیقه های مشتری است که پس از گذشت حدودا دو دهه همچنان مقبولیت خود را در میان خریداران حفظ کرده است. ظاهر امروزی و جوان ‌پسند این خودرو که پتانسیل بالایی جهت انجام تغییرات ظاهری و تیونینگ دارد، یکی از مواردی است که موجب شده پژو 206 همواره در جدول پرفروش‌ ترین خودروهای داخلی جایگاه قابل قبولی داشته باشد و خودروی اول جوانان برای خرید یک خودروی شخصی باشد.

  • بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
  • سلام اقا حمید.به نظرمن بفروش ویه تیپ2مدل89-90بگیر دست دوم تمیز.من دووستم یه 206 تیپ5داره مدل95داره 7ماهه خریده 3میلیون تا الان خرج کرده.من خودم یه تیپ2 مدل 89 دارم واقعا راضیم از نظر شتاب هم خوبه.
  • نسخه چهار در 206 هم توسط شرکت ایران خودرو در سال 2005 معرفی شد که در کشور ایران، آفریقای شمالی، چین، روسیه و بلغارستان عرضه می‌شود.
  • وگرنه کسی که پولشو داشته باشه هیچ وقت چنین حماقتی نمیکنه.