بانک کتاب کمک درسی و کنکوری موشک بوک با 50% تخفیف خرید اینترنتی کتاب | ketabko

بانک کتاب کمک درسی و کنکوری موشک بوک با 50% تخفیف خرید اینترنتی کتاب | ketabko

عشق کتاب نماینده رسمی و مستقیم ناشران کمک آموزشی کشور مثل خیلی سبز ، مبتکران ، الگو ، مهروماه ، گاج ، مشاوران آموزش ، قلم چی ، کاگو ، سفیر خرد ، دریافت ، منتشران ، گلواژه ، راه اندیشه ، فار ، فاطمی ، پویش ، دانش پژوهان جوان ، اخوان ، بنی هاشمی ، تخته سیاه ، کلاغ سپید ، اندیشمند ، شاکری ، آبرنگ ، … می باشد ، همچنین عشق کتاب افتخار دارد با ناشران برتر کتاب های کودک و نوجوان همکاری داشته و دارد مثل نشر پرتقال ، هوپا ، قدیانی ، افق و … بیستک کتاب، کتابفروشی آنلاین و فروشگاه اینترنتی کتاب درسی و کمک درسی. با استفاده از کد تخفیف بیستک کتاب کتاب های کمک آموزشی از پایه اول تا دوازدهم و کتاب تست و جمع بندی کنکور انتشارات خیلی سبز، گاج، قلم چی، مبتکران، نشر الگو، مهروماه و …

  • به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.
  • اما برای اینکه بتوانند در کلاس ها آماده تر از همیشه باشند خرید کتاب های تست و خرید کتاب های کنکور پیش از شروع سال تحصیلی نیز پیشنهاد می شود.
  • عشق کتاب نماینده رسمی و مستقیم ناشران کمک آموزشی کشور مثل خیلی سبز ، مبتکران ، الگو ، مهروماه ، گاج ، مشاوران آموزش ، قلم چی ، کاگو ، سفیر خرد ، دریافت ، منتشران ، گلواژه ، راه اندیشه ، فار ، فاطمی ، پویش ، دانش پژوهان جوان ، اخوان ، بنی هاشمی ، تخته سیاه ، کلاغ سپید ، اندیشمند ، شاکری ، آبرنگ ، …

حدود نصف هزینه‌های سال کنکور مربوط به کتاب‌های مناسب کنکور می شود، در مدت اخیر کتاب‌ها مخصوصا کتاب‌های درسی و کمک درسی و کنکوری، با گرانی روبه‌رو بوده و به همین علت دسترسی بسیاری از افراد به کتاب‌های کنکوری کاهش یافته است. با توجه به قابلیت های پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته به اکثر کشورهای جهان، چی بخونم امکان ارسال بسته های پستی شامل کتاب و لوازم تحریر به خارج از کشور را فراهم نموده است. برای این کار کافیست در زمان ورود اطلاعات، گزینه ارسال به خارج از کشور را انتخاب نمایید و پس از آن کشور و آدرس پستی بین المللی را وارد کنید. این کتاب ها شامل تست های کنکوری و تالیفی می باشند و دارای پاسخنامه ی تشریحی و کلیدی نیز می باشد که دانش آموزان می توانند اول این بخش را مطالعه کنند سپس به سراغ حل تست ها بروند . برای مثال از کتاب‌های فاخر ادبیات جهان هم‌چون صد سال تنهایی، بیگانه و طاعون گرفته تا کتاب‌های خودیاری و انگیزشی مانند ملت عشق، بیشعوری و هنر شفاف اندیشیدن در وبسایت کتابچی موجود است. البته از آثار گران‌سنگ ادبیات ایران مانند جای خالی سلوچ، سووشون و صدها مورد دیگر نیز غافل نشدیم و تمامی آن‌ها را در این بانکِ کتاب پوشش داده‌ایم.

کارآگاه بازیل موش نابغه ( تبهکاران خیابان بیکر پرتقال

همچنین تعداد کتابهای چاپ شده هر ناشر در این صفحه به شما نشان داده شده که ملاک مناسبی برای انتخاب بهتر و مفیدتر شما در راستای تکمیل فرآیند انتخاب و تکمیل خرید کتاب کمک درسی شما خواهد بود. کتاب کمک درسی را می توان بهترین مکمل کتاب های درسی دانست که همواره دانش آموزان را در مقاطع مختلف کمک کرده است . به وسیله ناشرین محبوب و مطرح کشور انواع کتاب های کمک درسی تهیه شده است که در زمینه های گوناگون توانسته اند کمک رسان دانش آموزان باشند. ما در سایت پاییز کتاب سعی کرده ایم انواع کتب کمک درسی را برایتان فراهم کرده و بصورت اینترنتی بفروش برسانیم . یکی از ابزاری که در کار یادگیری و آموزش استفاده می شود و میتواند تاثیر زیادی داشته باشد کتاب کمک درسی است. دانش آموزان از طریق کتاب های درسی و آموزش های معلمان خود، اطلاعاتی در زمینه مباحث گوناگون کسب میکنند، اما به دلیل حجم محدود کتاب های درسی و گستردگی نکات و جزئیات مطالب به یک کتاب دیگر که مکمل کتاب درسی باشد نیاز است و کتاب کمک درسی چنین نقشی دارد.

کتاب درسی اموزشی/مذهبی/کودک

خرید کتاب های کمک درسی همان‌طور که از نامش پیدا است، یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند پروسه علم‌آموزی را برای دانش‌آموزان راحت‌تر کند و با تسهیل آموزش مطالب و نکات درسی مسیر پیش‌رویشان را هموار سازد. همچنین خرید کمک درسی برای هر دانش آموز در هر مقطع تحصیلی و خرید کتاب تست برای دانش آموزان کنکوری از حساس ترین و مهم ترین انتخاب های دوران مدرسه است. در سایت پاییز کتاب می توانید انواع کتاب های کمک درسی و سری مجموعه های انتشارات معروف مانند گاج ، خیلی سبز ، مبتکران ، مهر و ماه و دیگر ناشرین برتر کشور را با قیمت های ویژه و تخفیف دار خریداری کنید .