بایگانی‌های مقالات و دانستنی ها اکسیر صنعت آسیا

اگر به دنبال یک جفت کفش مناسب پیاده روی هستید، همراه ما باشید. مخفی کردن چت‌ها هنوز در واتساپ امکان پذیر نیست، اما چند راه حل برای این کار وجود دارد. خندیدن سبب آزاد شدن نوروپپتیدها می‌شود که ماموریت‌شان، مبارزه با استرس است. در محل تقاطع خیابان مولوی و خیابان دروازه غار، بساط اعدام را برپا می‌کردند.

قرنیه ي چشم کوسه ها شبیه بـه قرنیه ي چشم انسانها اسـت و بهمین دلیل اگر فناوری لازم تولید شود احتمالا روزی میتوان قرنیه ي کوسه رابه انسان پیوند زد. این ماده از کربوهیدرات هاي ساده اي تشکیل شده کـه بدن انسان انها رابه طور کامل جذب میکند و چیزی ازآن را برای بعد نگه نمی دارد. با این حال، بچه ها در بهار سریعتر از بقیه ي فصل ها رشد می‌کنند.

  • در بدن انسان بـه اندازۀ تغذیه ي 1/2 تا 1/8 میلیون پشه خون وجوددارد.
  • آخرین شماره این مجله، شماره ۲۶۹ بود که در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد.
  • به طور شگفت انگیزی بسیاری از مردان می خواهند که این کار را انجام دهند.
  • شاید صحبت از شباهت حلزون و انسان برایتان خنده دار باشد اما در واقع نقاط اشتراک انسانها و حلزون ها بیشتر ازآن چیزی اسـت کـه در نگاه اول بنظر می‌رسد.

اعتقاد بر این اسـت کـه این رشد سریع مربوط بـه فعالیت بیشتر خورشید اسـت. ناخن هاي دست سریعتر رشد می‌کنند چون بیشتر از ناخن هاي پا در دسترس مداوم نور خورشید هستند. هم چنین ناخن هاي دست مسلط تان سریعتر از دست غیر مسلط تان رشد می‌کنند و همیشه بلندترین ناخن متعلق بـه انگشت وسط اسـت. بـه علاوه، انگشت هرچه بزرگتر باشد، ناخن آن بلندتر می‌شود. بنابر این نیمی از انسان مانند موز و هم چنین چهل درصد از مـا مانند خیار اسـت. تمامی موجودات زندۀ کره ي زمین بـه نوعی با یک دیگر خویشاوند هستند، یعنی در مقاطعی از تاریخ، روند تکامل مـا وارد مسیر دیگری شده اسـت.

شگفتی‌های طبیعت[ویرایش]

بنابر این، تقریباً غیر ممکن اسـت کـه بتوانیم جلوی پاره شدن پردۀ گوش مان را بگیریم. بعد سیارۀ زمین بـه لرزه در می‌آید و اگر پرش درنزدیکی دریا انجام شده باشد، احتمالا یک سونامی با موج هایي بـه ارتفاع 30 متر بـه وجود می‌آید «درست مثل فیلمهای آخر الزمانی». درنهایت، لرزش زمین احتمالا منجر بـه زمين لرزه اي می‌شود کـه یا خفیف اسـت و یا آن قدر قوی اسـت کـه ساختمان ها و پل ها وغیره را تخریب می‌کند. این دانمشندان گمان میکنند مـا بر حسب غریزه از این صداها بیزاریم و احساس بدی کـه پیدا میکنیم نوعی مکانیزم دفاعی اسـت. گوش هاي مـا بیشترین حساسیت رابه فرکانس هاي ۲ هزار تا ۴ هزار هرتز دارند.

بزرگ شدن غدد لنفاوی کودکان | گهوارک

خودروسازان به غیر از فعالیت در خودروسازی ابتکارات جالب و حیرت دانستنیها انگیزی ارائه می‌دهند. بسیار دیده شده که افراد به محض خرید نان آن را درون کیسه پلاستیکی قرار می‌دهند. موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع و ذخائر غذایی جهان رانابود می سازند. صدای ” مومو ” گاو ها در کشورهای مختلف جهان با هم متفاوت است، آنها لهجه های خاص خود را دارند درست مثل انسان. گربه‌ها فقط برای برقراری ارتباط با انسان‌ها میو میو می‌کنند.

انتخاب روغن گیربکس مناسب برای گیربکس های اتوماتیک و دستی

بایگانی‌های مقالات و دانستنی ها اکسیر صنعت آسیا

در این مطلب از مجله دلتا با حقایق خواب نیمروزی آشنا می‌شوید. آیا تشعشعات تلفن همراه باعث تحریک اشتها می‌شود یا خیر. در این مطلب به بررسی تاثیر امواج تلفن همراه بر وزن انسان می‌پردازیم. در این مطلب به بررسی بهترین و بدترین وسیله نقلیه برای سفر می‌پردازیم و به این سوال که با وجود این مشکلات چرا دوباره به سفر می‌رویم پاسخ می‌دهیم. مجله دلتا در این مطلب به بررسی 4 روش بازکردن گرفتگی سینک می‌پردازد. پرواز با هواپیما حتی اگر به آن عادت هم کرده باشید، باز هم استرس‌زا است.