با سرعت 215 مایل در ساعت در اتوبان به داخل این مرسدس AMG One بپرید


هایپرکار AMG One برای تراشیدن گوشه ها ساخته شده است. مرسدس می گوید این یک ماشین فرمول 1 برای جاده است. اما داشتن 1049 اسب بخار به معنای سرعت خط مستقیم نیز بسیار زیاد است. اینم مدرک

را Gercollector کانال یوتیوب از یک گردش اخیر با مرسدس-ای ام جی وان خود فیلمبرداری کرد که آنها به بزرگراه اتوبان آلمان رفتند، جایی که محدودیت سرعت وجود ندارد. در آنجا، ماشین قبل از اینکه مجبور شود برای ترافیک کند شود، توانست به حداکثر سرعت 347 کیلومتر در ساعت (215 مایل در ساعت) برسد. که فوق العاده سریع است.

تمام این اسب‌ها از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ V-6 بهره می‌برند که از برنامه فرمول 1 AMG بلند شده و به سه موتور الکتریکی (دوتا در جلو و دیگری در عقب متصل به موتور) متصل شده‌اند. موتور می تواند تا 11000 دور در دقیقه بچرخد، و از آنجایی که در داخل هیچ صدایی خاموش کننده وجود ندارد، می توانید آخرین احتراق را بشنوید.

AMG می‌گوید حداکثر سرعت One 219 مایل در ساعت است، اما با در نظر گرفتن اینکه وقتی راننده مجبور به بلند شدن شد، ماشین چقدر می‌کشید، ما گمان می‌کنیم که حداکثر سرعت واقعی حتی سریع‌تر است. با وزن محدود فقط پوند و هوای فعال متحرک که می تواند برای از بین بردن درگ، نسیم AMG One را با سرعت 225 مایل در ساعت با فضای کافی ببینیم، با قضاوت در این فیلم.

صداهایی که AMG One ایجاد می کند به همان اندازه جالب هستند. علاوه بر V-6 ناله، این خودرو در حالی که در حالت تمام برقی خود در حومه شهر آلمان می‌چرخد، صدای موتور الکترونیکی رضایت‌بخشی را به کابین ارائه می‌کند. هنگامی که خودرو به سمت بالا به سمت جعبه دنده سفارشی حرکت می کند، دکمه تعویض دنده نیز وجود دارد.



منبع