ببینید آیا بیوک گرند ملی 1986 بعد از 20 سال نشستن دوباره می دود؟



اگر آشنایی ندارید گاراژ معاون گریپ، این یکی از جذاب ترین کانال های یوتیوب خودرو است. دستور کلی این است که درک، میزبان، یک ماشین کلاسیک یا کامیون فرسوده می‌خرد، وسیله نقلیه را روشن می‌کند و به یک رانندگی طولانی می‌رود. این بار، ماشین احیای بیوک گرند ملی 1986 است.

ظاهراً این ماشین متعلق به پیرزن کوچکی بوده که در زمان مالکیتش از آن بچه دار شده است. اگرچه، ما نمی‌توانیم بدانیم چقدر از آن داستان درست است.

پلاک خودرو سال 2002 را به عنوان آخرین سال ثبت نام برای رانندگی در جاده نشان می دهد. زمانی در آن زمان، مالک Grand National را بیرون پارک کرد و بیوک سال ها آنجا نشست. مادر طبیعت با این دستگاه مهربان نبود زیرا گلسنگ روی بدن شروع به رشد کرد. خورشید بخش هایی از فضای داخلی را برشته کرد.

گاراژ معاون گریپ ویدئوها یک فرمول کلی دارند. میزبان یک تور از خرید خود و آنچه در مورد تاریخچه خودرو می داند ارائه می دهد. سپس، نوبت به راه اندازی ماشین می رسد. این فرآیند با اصول اولیه با تأیید چرخش موتور، بررسی جرقه و اطمینان از دریافت سوخت نیروگاه آغاز می شود.

همیشه چالش هایی در این راه وجود دارد. در این حالت پمپ بنزین از کار افتاده است. پس از حل آن مشکل، برای مدتی همه چیز به آرامی پیش می رود. جرقه ای به سمت موتور می رود و انژکتورهای سوخت کار می کنند. موتور بلافاصله پس از چرخاندن کلید زنده می شود.

عبور از دست انداز بعدی در جاده چندان آسان نیست. Grand National دارای یک سیستم ترمز قدرتی عجیب و غریب با موتور الکتریکی است که برای کمک به توقف فشار ایجاد می کند. اگر سیستم از کار بیفتد، راننده اساساً توانایی کاهش سرعت خودرو را از دست می دهد. مسئله این است که این فناوری قدیمی مستعد شکست است. آیا درک می تواند راه حلی بیابد؟

امروزه، Grand National و حتی نادرتر، GNX با کارایی بالاتر، خودروهای کلکسیونی بسیار بالایی هستند. تمایل به داشتن آنها در میان کلکسیونرها ناشی از تعداد کم تولید و قدرت چشمگیر آنها برای یک ماشین عضلانی در دهه 1980 است.



منبع