ببینید BMW 2002 1973 اولین شستشو و جزئیات را در 20 سال انجام دهید

BMW 2002 نمادی است که به BMW کمک کرد تا برندی را که امروز می شناسیم و دوست داریم بسازد. اگرچه بسیاری در هنگام تصور یک BMW به سری 3 نمادین BMW فکر می کنند، اما 2002 برتری BMW را در فضای خودروهای سالن کوچک آغاز کرد. BMW 2002 که در این ویدیو نشان داده شده است، پس از سالها نشستن و غفلت بیش از حد کثیف است. خوشبختانه این خودرو توسط یکی از بهترین خرده فروشان خودرو در این سیاره، لری کوسیلا از Ammo NYC خریداری شد، که قبل از فروش آن به مالک بعدی خود، تمیزکاری عمیق را تکمیل می کند.

این BMW 2002 1973 روزهای بهتری را به خود دیده است، اما هیچ چیز جزئی نیست. لری شروع به پاشیدن تمام قسمت بیرونی ماشین می کند تا سال ها آلودگی و چربی را پاک کند. محفظه موتور با یک فوم مخصوص چربی زدایی برخورد می کند، در حالی که زیرشاخه به طرز ماهرانه ای با قدرت شسته می شود تا کیسه های کثیفی و زباله های انباشته شده را پاک کند. در زیر خودروی BMW 2002 آنقدر خاک پنهان بود که کوسیلا مجبور شد برای محافظت از خود ماسک صورت بزند.

چرخ‌های BMW 2002 نیاز مبرمی به تمیز کردن خوب داشتند، اما طراحی 20 پره آنها به این معنی بود که جزئیات هر چرخ زمان زیادی را صرف می‌کرد. این چرخ‌ها فرصتی عالی برای لری بود تا نمونه‌های اولیه برس چرخ‌های جدید خود را آزمایش کند که دارای طراحی دو لایه برای وارد شدن به شکاف‌های عمیق روی چرخ‌های پرآذینی مانند این است، با نقاط ریز برای ایجاد خاک.

نتیجه نهایی مثال کاملی از این است که چرا باید ماشین خود را قبل از فروش تمیز کنید. این BMW 2002 تمیز شده به لطف این جزئیات کامل توسط Kosilla بسیار بهتر از شکل اصلی خود به نظر می رسد. اگر دیدن قبل و بعد از این BMW 2002 انگیزه شما را برای تمیز کردن ماشین امروزی ایجاد نمی کند، من مطمئن نیستم که چه خواهد شد.



منبع محصولات چربی‌زدای کوسیلا هنگام تمیز کردن فرش‌های BMW 2002 که بسیار نادیده گرفته شده بودند نیز بسیار مفید بودند. برداشتن صندلی ها همچنین لانه موش را نشان داد که ساکنان فقیر پس از گذراندن یک زندگی خوب در خانه BMW خود هنوز داخل آن هستند.

در نمای بیرونی BMW 2002، تجمع گریس سخت ترین آلودگی برای پاک کردن بود. خوشبختانه، Kosilla مجموعه ای از محصولات حرفه ای جزئیات را از مجموعه مهمات خود دارد تا به مقابله با این آلودگی سرسخت کمک کند.