برای تست حداکثر سرعت در اتوبان، فراری F12 توسط Novitec را سوار شوید

بالاترین سرعتی که در این ویدیو دیدیم حدود 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) بود اما ماشین احساس می کرد که می تواند راحت تر انجام دهد. متأسفانه به نظر می رسد پاییز در اتوبان شلوغ است و احتمالاً باید منتظر زمان های خلوت تری باشیم تا این ابرخودرو به حداکثر سرعت خود برسد.

در ابتدای ویدئو، راننده به سرعت به ترافیک می رسد و باید سرعت خود را کم کند و منتظر بماند تا بزرگراه آزاد شود. این ویدئو مربوط به اتوبان است که در آن برخی از بخش‌ها با وجود بحث‌هایی که در سال‌های اخیر برای محدودیت 81 مایلی (130 کیلومتر بر ساعت) انجام شده، هنوز بدون محدودیت سرعت هستند. با این حال، بیش از یک سوم آلمانی ها خواهان اتوبان بدون محدودیت هستند، و به لطف آن، ما همچنان می توانیم از هیولاهای ابرخودروهایی مانند F12 توسط Novitec با سرعت بالای 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) لذت ببریم.



منبع

کلیپ پیوست شده در بالای این صفحه از AutoTopNL کانال و 1 نمونه از مجموع 15 نمونه تولید شده F12 N-Largo را در عمل به ما نشان می دهد. تمام فیلم‌ها از دوربین‌های داخل خودرو می‌آیند و نمای ثابتی از دسته ابزار وجود دارد که سرعت و دنده فعلی خودرو را نشان می‌دهد. تا حدی، صدای این دستگاه تقریباً شبیه به یک اتومبیل فرمول 1 از کابین خلبان است.

فراری 812 سوپرفست توسط نویتک

Novitec به دلیل تولید برخی از افراطی ترین بسته های تیونینگ برای برخی از بزرگترین ابرخودروهای جهان شناخته شده است. فراری F12 N-Largo تفاوتی ایجاد نمی کند و برداشتی هاردکور از سلف 812 Superfast، گرند تورر با موتور V12 این برند است. در حالی که هدف نهایی آن این است که در سفرهای طولانی راحت و دلپذیر باشد، این خودرو در واقع بسیار بسیار سریع است. و ما یک ویدیوی جدید برای اثبات آن داریم.

نیرو دادن به F12 توسط Novitec یک نسخه اصلاح شده از موتور 6.3 لیتری تنفس طبیعی فراری است که در این برنامه حداکثر قدرت 770 اسب بخار (574 کیلووات) را ارائه می دهد. این آسیاب که به یک گیربکس دوکلاچه با پدال‌های دنده‌ای به سبک F1 متصل است، نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. حداکثر سرعت، حداقل روی کاغذ، باید حدود 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) باشد – زمان آن رسیده است که بفهمیم آیا خودرو واقعاً می تواند به این اعداد برسد یا خیر.