بعدی مرسدس بنز کلاس E واگن برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت

نسل بعدی مرسدس بنز کلاس E به خوبی در مرحله توسعه خود قرار دارد زیرا از دسامبر 2021 در جاده های عمومی آزمایش شده است. با این حال، خودروی اجرایی همیشه به شکل سدان ظاهر می شد – تا همین اواخر، با حسن نیت از walkoARTvideos در یوتیوب.

در همین حال، فضای داخلی در ویدیوی بالا پیش‌نمایش نشده بود، اما ما گمان می‌کنیم که تفاوتی با آنچه قبلاً داشتیم نخواهد داشت. شایان ذکر است، تصاویر جاسوسی داخلی یک صفحه نمایش دوگانه مانند کلاس S را نشان می دهد. کسانی که منتظر نسل بعدی کلاس E هستند می توانند از جدیدترین ویژگی های کمک راننده این خودروساز آلمانی انتظار داشته باشند.

همانطور که انتظار می رفت، کلاس E شبیه مرسدس کلاس S کوچک شده با تغییرات طراحی تکاملی در مدل فعلی خواهد بود. پیش بینی می شود جلوپنجره کوچکتر از قبل شود و همچنین مجموعه ای از چراغ های جلو باریکتر. انتظار می رود قسمت عقب نیز همین رویکرد را داشته باشد. به طور کلی، نسل بعدی کلاس E، چه در فرم سدان یا واگن، ظاهری شیک‌تر از نسخه نسل پنجم مدل W213 خواهد داشت.

مرسدس بنز هنوز تاریخ دقیق عرضه نسل بعدی W214 E-Class را اعلام نکرده است، اما ما انتظار داریم تا پایان سال رونمایی شود. مدل خروجی در سال 2016 معرفی شد، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که یک اصلاح اساسی انجام شود.



منبع

به‌عنوان مدل سقف بلند، می‌توانید انتظار داشته باشید که کلاس E همان استایل سدان را داشته باشد، البته با تغییرات آشکار در قسمت عقب. رندرهای غیررسمی بالا تصور می کنند که سدان کلاس E بعدی بر اساس عکس های جاسوسی چگونه خواهد بود.

برای اولین بار، نسل بعدی واگن مرسدس E کلاس در یک جاده عمومی گرفتار شد. در یک تقاطع منتظر چراغ سبز بود، با تمام پنهان کاری هایی که از یک خودروی آزمایشی انتظار داشتید. دو نمونه اولیه وجود داشت، اگرچه تفاوت بین این دو در ویدیو مشخص نبود.