بله، یک رکورد جهانی گینس برای تعویض لاستیک در ماشین در حال حرکت وجود دارد

این یک عمل چشمگیر است که مطلقاً هیچ کاربردی در دنیای واقعی ندارد، اما باز هم می توان این را برای همه کارهای سرگرم کننده جالب در این دنیای دیوانه گفت. آیا رسیدن به هدف عجیبی است؟ کاملا. اما ما عجیب تر دیده ایم.



منبع

او ابزار دارد، استعداد دارد، و کار را در زمان بی سابقه انجام می دهد. به طور خاص، او کار را کامل می کند و در 1 دقیقه و 17.64 ثانیه از ماشین می پرد و رکورد قدیمی را با کمی بیش از 13 ثانیه شکست. در اینجا قطعاً یک تلاش تیمی است، زیرا زولدان کنترل ماشینی باورنکردنی را برای حفظ تعادل BMW در چنین سرعتی نشان می‌دهد. چه چیزی جز تبریک بگوییم؟

برای شروع، بیایید از افرادی که می‌دانستند تعویض لاستیک‌ها روی یک ماشین در حال حرکت حتی یک چیز است، دست دراز کنیم. هيچ كس؟ در آن صورت، احتمالاً نمی‌دانستید که a است رقابتی اما افسوس که این دو نفر از ایتالیا رکورد جدیدی در گینس برای سریع‌ترین تعویض لاستیک خودرو… در حال حرکت ثبت کردند. توجه داشته باشید، این یک است جدید رکورد جهانی گینس. یعنی یک قدیمی برای زدن وجود داشت. این فقط یک چیز نیست!

همانطور که همه ما با آن کنار می آییم، در اینجا جزئیات وجود دارد. طبق توضیحات ویدیو، مانوئل زولدان را داریم که این BMW قدیمی را در حالی که Gianluca Folco روی صندلی سرنشین نشسته است، رانندگی می کند. یعنی در صندلی مسافر استارت می‌زند اما به سرعت از پنجره بیرون می‌رود زیرا زولدان Bimmer را روی دو چرخ بالا می‌آورد. قانون شماره یک هنگام تعویض لاستیک در حین حرکت – چرخ مورد نظر بدیهی است که نمی تواند حرکت کند. بنابراین در حالی که زولدان به آرامی روی زمین می چرخد ​​و BMW به طور نامطمئن روی دو چرخ تعادل دارد، Folco چرخ جلوی بی حرکت را جدا می کند و آن را با چرخی که روی در نصب شده است تعویض می کند.

دوستان وقت آن است که شفاف سازی کنیم. اغلب اوقات با چیزهای عجیب و غریب مانند این، ما کلاه های خلاقانه خود را می بندیم و سعی می کنیم یک مقدمه شوخ طبع برای مطابقت با دیوانگی موضوع ایجاد کنیم. با این حال، این بار در حال تسلیم شدن هستیم. چه کلماتی می توانند با شیطنت های دیوانه وار در این ویدیو مطابقت داشته باشند؟