بنتلی بنتایگا EWB در بریتانیا تولید می شود

Bentayga EWB که در ماه می امسال رونمایی شد، 132 ساعت کار را از صنعتگران ماهر بنتلی می گیرد. این فرآیند شامل 10 ساعت فقط برای اصلاح چوب برای هر مدل است و ساعت های بیشتری برای همه گزینه های مختلف سفارشی سازی مورد نیاز است. اولین مشتریان Bentayga EWB قبلاً سفارشات خود را شخصی سازی کرده اند و به زودی خودروهای سفارشی خود را از “مدل جدید اوج تعریف کننده بخش” این شرکت دریافت خواهند کرد.

بنتلی EWB اکنون فقط در بازارهای خاصی به فروش می رسد.



منبع

بنتلی Bentayga Extended Heelbase اکنون به طور رسمی در حال تولید است. این شاسی بلندهای لوکس در خطوط مونتاژ پردیس کارخانه این خودروساز در کرو قرار می گیرند و خانواده بنتایگا را در مجموع به پنج مدل افزایش می دهند. از زمان عرضه، بنتایگا EWB حدود 40 درصد از تمام سفارشات جدید بنتایگا را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر پرفروش ترین مدل بنتلی است.

از نظر ابعاد، Bentayga EWB 3175 میلی متر (125 اینچ) طول یا 180 میلی متر (7.1 اینچ) بیشتر از مدل استاندارد بین محورها است. مشتریان می توانند آن را در یک پیکربندی استاندارد پنج صندلی یا یک پیکربندی منحصر به فرد چهار صندلی با دو صندلی کاپیتان داشته باشند.

Bentayga EWB فقط یک نسخه طولانی تر از لوکس ترین محصول Crewe در خط تولید مدل فعلی بنتلی نیست. در قالب گزینه موسوم به Airline Seat که دارای 12 موتور الکتریکی است و تنظیم 22 جهته را ارائه می دهد، رفتار ویژه ای دریافت می کند. برای اطمینان از موقعیت مطلوب نشستن، صندلی ها می توانند تا 177 تغییر فشار را انجام دهند. بیش از 50 درصد از مشتریان این شرکت این ویژگی را انتخاب می کنند.

پیتر بوش، یکی از بالاترین رتبه‌بندی‌های اجرایی بنتلی در زمینه تولید، می‌گوید: «در کارخانه رویای کریو، بریتانیا، ما بالاترین سطوح نوآوری، مهارت و پایداری را با هم ترکیب می‌کنیم. هر خودروی تولید شده حاوی فناوری پیشرو است و یک قطعه هنری هنری است که با استفاده از بهترین مواد و به سبک واقعی بنتلی ساخته شده است.

فقط یک گزینه موتور برای Bentayga EWB وجود دارد. این یک موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو است که برای 542 اسب بخار قدرت (398 کیلووات) و 568 پوند فوت (770 نیوتن متر) گشتاور مناسب است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط بنتلی، علیرغم اندازه آن، این SUV کشیده تنها در 4.5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد. حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) است.