بنتلی بنفش باتور آزمایش خود را در جاده های عمومی اروپا آغاز کرد

بنتلی باتور در هفته خودروی مونتری 2022 به عنوان تور بزرگ این برند با حضور محدود معرفی شد. اکنون توسعه عمومی دو نمونه اولیه در اروپا آغاز می شود تا اطمینان حاصل شود که این مدل مطابق با استانداردهای شرکت است. این شرکت در حال آماده سازی 120 آزمایش در طول 58 هفته است.

بنتلی فقط 18 دستگاه Batur برای مشتریان خواهد ساخت. قیمت هر یک از آنها 1.65 میلیون پوند (2,028,741 دلار به نرخ ارز فعلی) است. اولین تحویل باید در اواسط سال 2023 انجام شود.



منبع

خدمه به آن رنگ بدنه سفارشی Purple Sector را می دهد و در عین حال شکاف جلو، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب را در فیبر کربن براق نگه می دارد. جلوپنجره از وسط به عنوان بخش بنفش شروع می شود و به سمت کریستال سیاه در لبه های بیرونی جریان می یابد. تریم که در امتداد کاپوت و پنجره های پایینی قرار دارد، از رنگ تیتانیوم ساتن است.

یک تور بزرگ باید برای رانندگی راحت باشد. روی سیستم تعلیق بادی سوار می شود. این خودرو همچنین دارای میله های ضد غلت فعال و فرمان چهار چرخ است. بنتلی با مشتریان Batur برای شخصی سازی هر یک از Baturs همکاری خواهد کرد. در داخل، این شرکت موادی مانند چرم اسکاتلندی و ایتالیایی را ارائه می دهد. فرش ها از نخ های بازیافتی به دست می آیند. خریداران حتی می توانند عناصر طلای 18 عیار چاپ سه بعدی را مشخص کنند.

اولین کار Batur Car #0 کار بزرگی است. این یک سفر 1553 مایلی (2500 کیلومتری) است که از آلمان شروع می شود و از ایتالیا، فرانسه و اسپانیا می گذرد. سپس، خودرو هفت هفته آزمایش می‌کند تا هندلینگ را توسعه دهد و ماشین را با سرعت‌های بالا راه‌اندازی کند. پس از آن دوره، 4660 مایل (7500 کیلومتر) رانندگی در دنیای واقعی دیگر وجود دارد.

6 عکس ها

فلش های کوچک روی بدنه یک لمس منحصر به فرد است. آنها به مهندسان این امکان را می دهند که نظارت کنند که آیا پانل ها در طول آزمایش خودرو حرکت می کنند یا خیر.

این توسعه جدا از بیش از 100 هفته توسعه پیشرانه است. باتور قدرتمندترین خودروی تولیدی بنتلی است. موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربوشارژر 730 اسب بخار (544 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

اولین تست کوپه بنتلی باتور در اروپا

بنتلی یکی از این ماشین ها را Batur Car شماره 0 می نامد. تیم مهندسی آن را دقیقاً مانند نمونه های مشتریان آینده ساخته است.