بهترین رستوران های ترکیه تور ارزان اول تور

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ترک نظیر کباب ها، پیتزا ها، ماهی ها، دسرهای خوشمزه و … سرو میگردد. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران، علاوه بر کیفیت عالی غذاهای آن، قیمت مناسب غذاها می باشد. آماده کرده‌ایم تا اگر برای سفر به وان برنامه‌ریزی کردید، از همین حالا با بهترین رستوران های وان آشنا باشید.

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ترکی و حتی بین المللی را در منوی غذاییش می توانید پیدا نمایید و با سفارش انها از طعم آنها نهایت لذت را ببرید. در این رستوران می توانید از انواع غذاهای سنتی و ترکی و حتی بین المللی را از منوی انتخابی خود سفارش داده و به همراه نوشیدنی های خوشمزه ای که برایتان سرو میگردد نوش جان نمایید. یکی از قسمت‌های مهم سفر شما هم به رستوران‌ها و غذا‌های ترکیه ختم خواهد شد که باید درباره آن مطالعه کرده باشید. در این ‌مقاله می‌خواهیم درباره رستوران‌های معروف و باکیفیت آنتالیا و وان صحبت کنیم. اگر با تور آنتالیا یا وان به ترکیه به سفر می‌روید، حتما از راهنمایی‌های افراد با‌تجربه تور هم برای صرف غذا استفاده کنید.

کارتینگ، موزه وان و مجسمه آتاتورک که از جمله مناظر مصنوعی و داخل شهری هستند و از قدمت کمتری برخوردارند. آبشار مرادیه که تقریبا یک ساعت با شهر فاصله دارد و منظره‌ای بکر و بسیار زیبا را خلق کرده است. پاساژ آیدین پریهان که یک پاساژ میان‌رده و متوسط در خیابان جمهوریت وان است. رستوران دریا قشم در تور قشم اولین رستوران دریایی در جزیره قشم است. این رستوران یه جای فوق العاده اس و یه تجربه متفاوت رو واستون رقم می‌زنه.

در این مقاله سایت اول تور شمارا با بهترین و جذاب ترین رستوران های ترکیه در یک تور ارزان آشنا میکند . لاکانتاسی منوهای ویژه ای برای گیاه خواران در نظر گرفته، در ضمن غذاهای حلال هم در این رستوران سرو می شود. گوکسو تنها چند سال است که افتتاح شده ولی توانسته در همین مدت کوتاه مشتریان ثابت بسیاری را برای خود بدست آورد. قلعه وان که گفته می­شود در قدیم جمعیتی حدود ۲ هزار نفر قیمت غذا در وان ترکیه داشته است.

شرایط مهاجرت به ترکیه: کار، تحصیل، دریافت شهروندی و نکات دیگر

اگر به سرما عادت ندارید و یا کلا از مسافرت در دل سرما لذت نمی­برید، بهتر است برای سفر به وان اوایل خرداد ماه یا در طول تابستان اقدام کنید. توی رستوران تپه اوکاکباسی که یکی از بهترین رستوران های شهر وان هست، خوشمزه ترین کباب های وان رو می‌شه خورد. از صرف خوشمزه ترین و لذیذترین کباب های محلی و برترین غذاهای بین المللی در این رستوران لذت ببرید و … اگر دوست دارید از بالا شلوغی‌های خیابان را ببینید و یک وعده غذای عالی را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران کروانسارای وان بزنید. استفاده از ظروف مسی و غذا‌ی بومی رستوران جذابیت زیادی را به آن داده است.

بهترین رستوران های ترکیه تور ارزان اول تور

چرا که ازدحام گردشگران و کاهش اتاق­های خالی هتل­ها، هزینه­های اقامتی را در بالاترین حالت ممکن قرار می­دهد. صرفه مفتخر است، یکی از بهترین انتخاب ها در شهر وان که صرف غذا در آن قطعا لذت بخش خواهد بود. انتخابی برتر با ارائه خدمات بی عیب و نقص به کمک کارکنانی حرفه ای و کارآزموده. رستوران مارتی – قاره پیمااین رستوران با طبیعت زیبای خود در شهر وان و در کنار اسکله دریاچه وان ساخته شده و در همان جا به فعالیت خود می پردازد. در منوی غذایی این رستوران همچنین انواع نوشیدنی های و سالاد ها نیز برای مشتریان سرو می گردد که همگی آنها بسیار لذیذ و خوشمزه نیز می باشند.

این روزها به یک مسافرت خارج از کشور با هزینه­های پایین فکر کرده‌اید؟ می‌دانم برایتان خیلی عجیب است! اما باید بگوییم که این امکان وجود دارد و شما با یک پس‌انداز متوسط هم می‌توانید به خارج از کشور سفر کنید، در عین حال یک تفریح خوب و حسابی هم داشته باشید. رستوران دریا قشم با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه غذا های دریایی، غذا های محلی قشم، غذاهای ایرانی و عربی میزبان گردشگران و مسافرین گرامی در جزیره قشم بوده است. از دیگر رستوران های شهر وان میتوان به رستوران Erkoc Cag Kebap، رستوران Halil İbrahim Sofrası، رستوران Tamara Ocakbaşı، رستوران Akdamar و رستوران Tepe Ocakbaşı اشاره کرد. شما با میل کردن هر نوع غذایی در این نوع رستوران ها به شما قول می دهیم که تجربه ای تکرار نشدنی را رقم خواهید زد. ارائه منویی جذاب از انواع غذاهای محلی و خاص تهیه شده با توجه به دستورالعمل های طبخ منحصربه فرد همراه با شیرینی های وسوسه انگیز مفتخر است.

بهترین رستوران های وان ، ترکیه | Van

اونجا می‌تونین یه دوغ خوشمزه هم میل کنین و از سالادهای خوشمزه این رستوران لذت ببرین. همچنین قابل ذکر است قیمت ها در این رستوران مقرون به صرفه می باشد و به همراه خانواده و دوستان میتوایند اوقات خوشی را در این رستوران داشته باشید. با عضویت در خبرنامه همگردی از تخفیف های ویژه، جشنواره های خرید، رویدادهای مهم دنیای سفر و گردشگری باخبر شوید. تیم محتوا و نویسندگی سفرزون، تمام تلاشش رو می‌کنه تا با کیفیت‌ترین محتوا رو برای کاربرهای خودش، ارائه بده.

در تور گروه وان برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری وان می‌توانید از لیدر تور وان که توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری اصلی تور وان اجرا میشود، راهنمایی بگیرید. رستوران سور جیگرسیسی، یک رستوران معتبر ترکی، با منوی بسیار غنی، استقبال مردم شهر وان از این رستوران در چند سال گذشته افزایش یافته است . به عنوان “رستوران گوشت مرکزی” ما در اوایل صبح ، هفت روز در هفته با دکوراسیون داخلی آرامش بخش و غذاهای مخصوص و منوی غنی در خدمت شما هستیم. در رستوران ما، جایی که غذاهای خوشمزه ای از غذاهای آناتولی ارائه می شود، به خصوص تندور بره، تابه مو، و غذاهای کبابی با دقت آماده شده و به شما ارائه می شود.

پاساژ وان آوم یکی از مراکز خرید وان است که علاوه بر داشتن مغازه های زیاد، پر است از رستوران‌هایی که فست‌فود و انواع غذای ترک مثل پیده، لاهماجون و کباب سرو می‌کنند. فودکورت پاشاژها همیشه بسیار مورد استقبال مسافران قرار میگیرند، به خصوص در فصل سرد که اکثرا ترجیح میدهند در فضای گرم پاساژ بمانند و از غذاهای فودکورت و باکیفیت رستوران های آن استفاده کنند. شهرت زیادی دارد و تنها جایی است که می‌توان طعم اصلی کباب ترکی را چشید. قیمت مناسب در کنار سرویس‌دهی و سرو جذاب غذا، شهرت این رستوران را دو چندان کرده است. علاوه بر انواع کباب‌ها و دونرها، پیده‌ها و سوپ‌های ترکی هم در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. در سراسر ترکیه رستوران های زنجیره ای متعددی وجود دارد که افراد زیادی تمایل دارند به این رستوران ها رفته و از غذاهای آنها سفارش دهند.

  • این رستوران از غذاخوری‌های محلی و تقریباً سنتی وان است که مشتریان زیادی را همه روزه پذیرایی می‌کند.
  • از دیگر رستوران­های وان می­توان به رستوران تپه اوکاکباسی وان، رستوران الیت، رستوران آکدمار و همچنین کبابی بسیار کوچک دمک کباب در خیابان جمهوریت اشاره کرد.
  • انواع غذاهای محلی ترکی در این رستوران طبخ می‌شود و به شکل سرو در محل و بیرون‌بر به مشتریان ارائه می‌گردد.
  • قیمت بسیار مناسب غذاهای مختلف، یکی از نقاط قوت اصلی این رستوران محسوب می‌شود.
  • کامل بودن منو چیزی‌ست که می‌تواند انتخاب را برای شما آسان کند و تقریبا برای هر ذایقه و سلیقه‌ای، می‌توانید غذایی پیدا کنید.