بهترین رندرهای هفته 12 سپتامبر


هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.
اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

اخیراً، ما این شانس را داشتیم که از نمونه اولیه نسل بعدی فولکس واگن تیگوان جاسوسی کنیم. این به تکامل زبان طراحی فعلی با تأثیرات گلف فعلی و خانواده ID اشاره کرد. این چیزی است که می تواند شبیه باشد.

رندر VW Tiguan 2024

سوناتا به زودی فیس لیفت خواهد شد، اگرچه اولین بار در کره جنوبی عرضه خواهد شد. این رندر عکسی در تاریکی است زیرا طرحی جدید رادیکال با نمای جلویی الهام گرفته از وانت Staria را پیشنهاد می کند.

رندر فیس لیفت هیوندای سوناتا

اولین XM – قدرتمندترین و وحشیانه ترین وسیله نقلیه کاربردی اسپورت باواریا – در نزدیکی راه است. ما نمی توانیم برای دیدن آن صبر کنیم و فکر می کنیم ایده خوبی است که آن را برای آخرین بار قبل از شروع کامل و رسمی تجسم کنیم.

رندر BMW XM

اگر این برای شما بسیار شبیه کاین فعلی است – اشتباه نمی کنید. نسخه فیس لیفت شده این شاسی بلند عملکردی همان طور که در این رندر پیش نمایش داده شد، نمای جلویی کمی تغییر یافته دریافت خواهد کرد.

رندر فیس لیفت پورشه کاین



منبع