بهترین رندرهای هفته 18 جولای

سوزوکی در آستانه افتتاح فصل جدیدی در تاریخ آفرود جیمنی است – نسخه ای پنج در. این خودرو دارای فاصله محوری طولانی تری نسبت به مدل موجود خواهد بود که فضای بیشتری را برای سرنشینان عقب و فضای بار بزرگتری فراهم می کند. عرض و ارتفاع خودرو نباید تغییر کند.

رندر هیوندای آیونیک 6 واگن

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

رندر Toyota Crown بلند شده

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

فقط زمان زیادی است که نسخه قدرتمندتر و دو موتوره ID را ببینیم. وزوز. قرار است از پسوند GTX استفاده کند، سال آینده با قدرتی در حدود 300 اسب بخار، سیستم تعلیق پایین تر و چرخ های بزرگتر وارد بازار خواهد شد.

تویوتا کراون جدید که خطوط بین کراس اوور و سدان را محو می کند، روند جدیدی را در بخش اصلی دنبال می کند. این وسیله نقلیه از نظر اندازه و شکل شبیه به سیتروئن C5X و پژو 408 است و این رندر نسخه‌ای بلندتر و توانمندتر از خودرو را پیشنهاد می‌کند.

رندر سوزوکی جیمنی پنج در
شناسه فولکس واگن  رندر Buzz GTX



منبع Ioniq 6 در حال حاضر به عنوان یک پیشنهاد جدید بسیار قوی در بازار EV شکل می گیرد. شکل متمایز و برد مناسبی دارد و ما دوست داریم یک نسخه استیشن واگن کاربردی تر را ببینیم. بهترین خبر این است که این کاملا غیرممکن نیست.