بهترین رندرهای هفته 21 نوامبر

رندر جدید BMW سری 5 کار توسعه اولین پورشه ماکان برقی تا کنون طبق برنامه پیش نرفته است. طبق آخرین اطلاعات موجود، تا سال 2024 عرضه نخواهد شد، اما ما در حال حاضر ایده خوبی از شکل ظاهری آن در این رندر داریم.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر ولوو EX30 2024
رندر میتسوبیشی اکلیپس



منبع

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

EX90 پرچمدار جدید خودروی الکتریکی ولوو است و این شرکت سوئدی قصدی برای کاهش سرعت حرکت EV خود ندارد. سال آینده، این شرکت یک محصول کاملاً جدید را در قالب کراس اوور تمام الکتریکی کوچکتر EX30 به بازار خواهد آورد که در این رندر اختصاصی پیش نمایش شده است.

بی‌ام‌و به آزمایش نمونه‌های اولیه نسل بعدی سری 5 ادامه می‌دهد و اکنون به لطف عکس‌های جاسوسی جدید، ایده دقیق‌تری از شکل ظاهری مدل داریم. این رندر تمام دانشی را که تا به حال برای پیش نمایش 5 جدید داریم ترکیب می کند.

رندر پورشه ماکان 2024

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

میتسوبیشی اکنون تنها سایه ای از گذشته سابق خود است که فقط خودروهای کاربردی و کراس اوور را در سراسر جهان ارائه می دهد. این رندر تصور می کند که یک خودروی اسپورت جدید این خودروساز بر اساس نیسان Z جدید چگونه می تواند باشد.