بهترین رندرهای هفته 31 اکتبر

این یک جایگزین ظریف تر و محافظه کارانه تر برای کوپه سری 4 است که شرکت باواریایی در حال حاضر می فروشد. خاطرات مدل‌های دو در سری ۳ قدیمی‌تر، از جمله کلاسیک‌هایی مانند نسل‌های E30 و E36 را برای ما به ارمغان می‌آورد.

رندر نسل بعدی هیوندای سانتافه
رندر مرسدس بنز GLC کوپه

نسل بعدی سانتافه در حال حاضر در حال آزمایش جاده ای در قالب نمونه های اولیه استتار شده است. لباس مبدل سنگین است، اگرچه به نظر می رسد که تغییرات طراحی قابل توجهی را در مقایسه با مدل قبلی پنهان می کند.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر رنو 4 2025



منبع

رنو 4 احیا شده که انتظار می‌رود در اواسط دهه جاری وارد بازار خودروهای برقی اروپا شود، جایگزین دریچه برقی قدیمی Zoe خواهد شد. هنرمندان ما سعی کردند تصور کنند که نسخه تولیدی آن خودرو بر اساس کانسپت Renault 4ever Trophy که امسال در پاریس رونمایی شد، چگونه می تواند باشد.

رندر بی ام و سری 3 کوپه

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

با توجه به اینکه GLC جدید تقریباً در همه جای دنیا به طور رسمی به فروش می رسد، پیش بینی اینکه خواهر و برادر کوپه-SUV آن چه شکلی خواهند بود، چندان دشوار نیست. این رندر به روز شده از GLC کوپه لباس های تولیدی را بر اساس چندین نمونه اولیه که قبلاً جاسوسی کرده ایم قرار می دهد.