بهترین رندرها برای هفته 10 اکتبر

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

پاترول در ایالات متحده فروخته نمی شود که در عوض ما Armada داریم. این آفرود ژاپنی به زودی نسخه هاردکورتری برای بازار استرالیا دریافت خواهد کرد و قرار است شبیه این رندر باشد.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر تویوتا سوپرا MK4
رندر Nissan Patrol Warrior رندر کامیون BMW XM

کمری فعلی از سال 2017 به فروش می رسد و احتمالاً در دو یا سه سال آینده با مدل جدیدی جایگزین خواهد شد. این رندر در اینجا پیش‌نمایش آنچه را که طراحی مجدد می‌تواند با طراحی الهام گرفته از Toyota Crown جدید به ارمغان بیاورد، ارائه می‌کند.

رندر تویوتا کمری



منبع

نسل چهارم سوپرا هنوز به عنوان یکی از برترین خودروهای اسپورت تمام دوران در نظر گرفته می شود. این رندر طراحی مجدد آن وسیله نقلیه را برای سال 2022 پیشنهاد می کند و ما نتیجه را کاملاً دوست داریم.

ب ام و تا به حال هرگز یک کامیون تولید نکرده است – آیا زمان مناسبی برای تغییر است؟ ما شک داریم که مدیران مونیخ بخواهند شرکت آنها در چنین رابطه ای سرمایه گذاری کند، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم در مورد آن رویاپردازی کنیم، درست است؟