بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 19 سپتامبر

مرسدس CLE عکس های جاسوسی خارجی

تشخیص آن به دلیل تمام پوشش‌های استتار سخت است، اما ممکن است این RS Q5 جدید باشد که دارای یک پیشرانه هیبریدی پلاگین باشد.

این نسل بعدی پژو 3008 است. ما نمی‌توانیم هیچ ایده‌ای در مورد طراحی آن داشته باشیم زیرا این شرکت در حال آزمایش مدل زیر بدنه یک سیتروئن C5 ایرکراس است.

عکس جاسوسی آئودی RS Q5 PHEV

25 عکس ها

عکس جاسوسی نمای جلوی فولکس واگن تیگوان 2024 عکس جاسوسی هیوندای i10 فیس لیفت

عکس های جاسوسی جدید جانشین لامبورگینی آونتادور

اشکودا سوپرب نسخه فولکس واگن پاسات این برند است. نسخه های واگن و لیفت بک در راه است. به نظر می رسد که یکی از بدنه و نورپردازی مشخصات تولید دارد. در غیر این صورت زیر استتار است.

Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بمانید، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

23 عکس ها

عکس های جاسوسی جدید مرسدس بنز GLA

12 عکس ها

تعدادی عکس اضافی از رولزرویس اسپکتر کوپه الکتریکی دریافت کردیم. این عکس‌ها روی آن تمرکز می‌کنند که در نوربرگ رینگ می‌چرخد.

مرسدس CLE کلاس جایگزین نسخه های کوپه و کانورتیبل کلاس C و E خواهد شد. این سقف سخت است. این گالری شامل اولین نگاه ما به کابین است. یک دسته ابزار دیجیتال و یک تبلت سرگرمی اطلاعاتی با زاویه در پشته مرکزی وجود دارد.

این فولکس‌واگن تیگوان از نوار و برچسب‌های مشکی استفاده می‌کند تا شبیه مدل فعلی شود. همچنین نگاهی به صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تبلت مانند دارد.