بهترین هتل آپارتمان‌های تهران قیمت هتل آپارتمان‌ها + مزایای اقامت

پل معلق آسمان، آبشار هفت چشمه، برج میلاد و آزادی، آب‌نمای پارک ملت در فاصله حداکثر یک ساعته از هتل رمیس تهران قرار دارند. خدمات هتل رمیس تهران مطابق با استانداردهای جهانی بوده و پرسنل کارآزموده‌ آن به خوبی از شما پذیرایی به قیمت هتل در تهران عمل می‌آورند. به عنوان یکی از باتجربه‌ترین و بهترین هتل های تهران، هتل 5 ستاره لاله را نیز باید نام برد. با اقامت در این هتل فرصت گشت‌وگذار و لذت‌بردن از پارک پرنشاط و نوستالژیک لاله تهران که همجوار با هتل است، برایتان ایجاد می‌شود. پرسنل هتل لاله تهران بسیار مجرب و خوش‌برخورد بوده و تمام تلاش خود را به عمل می‌آورند تا هیچ‌ گونه احساس کم‌وکسری نکنید. نظاره رشته‌کوه‌های البرز و دماوند و همچنین تماشای درخشش نورهای هزار رنگ شهر تهران در تاریکی شب از اتاق‌ها، هر مسافری را مجذوب هتل لاله تهران می‌کند.

آپارتمان یک خوابه در میدان رسالت

هتل پارسیان اوین تهران، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تهران واقع در منطقه ای خوش آب و هوا در شمال تهران با دسترسی به بزرگراه های اصلی و با امکانات کامل، گزینه ای مناسب برای اقامت در تهران است. اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی در شهر تهران تردد کنید، حتما توجه کنید که هتل انتخابیتان، پارکینگ داشته باشد تا سر پارک‌کردن ماشینتان در خیابان‌های شلوغ تهران به مشکل برنخورید. همچنین در هنگام رزرو هتل از میان بهترین هتل‌های تهران به طرح ترافیک و ساعت تردد خودروها در محدوده هتل نیز توجه کنید.

هتل رمیس تهران (Remis Hotel)

بعضی از هتل های تهران به خاطر امکانات بالا یا قیمت بسیار مناسب پر طرفدار هستند و امکان پر بودن آن ها بیشتر از سایر رقباست. یکی از مهم‌ترین هتل‌های تهران از نظر موقعیت مکانی هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است. بسیاری از تجار و بازرگانان که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی قصد رزرو هتل تهران را دارند ترجیح می‌دهند هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی را رزرو کنند تا بدون فوت وقت به برنامه‌های خود برسند. از هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران می‌توان به هتل پارسیان استقلال تهران، هتل پاریز تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل بلوط تهران و هتل دیاموند تهران اشاره کرد. قطب اقتصادی که مراکز تجاری، اداری و فرهنگی زیادی را در خود جای داده است. اگر مسافر این شهر بزرگ شده‌اید، باید برای اقامتتان در تهران به فکر رزرو هتل در تهران باشید.

بهترین هتل آپارتمان‌های تهران قیمت هتل آپارتمان‌ها + مزایای اقامت

اگر بخواهیم در محدوده میدان ولیعصر حد فاصل سینما استقلال و آفریقا هتلی برای اقامت انتخاب کنیم، بهترین گزینه هتل 4 ستاره تاپ آرامیس تهران است. این هتل بزرگ و مجلل که هتل جدید اسپیناس محسوب می شود با حدود 700 واحد اقامتی، یکی از بزرگترین هتلهای تهران است. هتل 5 ستاره آزادی تهران یا همان هتل هایت سابق، پس از بازسازی کلی به یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های کشور تبدیل شده است و از جهات بسیاری می توان آنرا بهترین هتل تهران نامید.

  • با رزرو هتل از اقامت 24 می توانید با برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت کمترین قیمت و بازپرداخت هزینه کنسلی در همان روز، با خیالی آسوده به مسافرت بروید.
  • کارشناسان پرشین هتل آماده پاسخگویی به سؤالات شما برای رزرو هتل تهران و سایر شهرهای ایران هستند.
  • هر آپارتمان به صورت کاملاً مجزا و جداگانه طراحی و مبله شده است تا سلیقه و نظر شما را برای تجمل­گرایی و لاکچری بودن جلب کند.
  • وجود ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های تندرو کار شما را برای رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر تهران راحت کرده‌است.
مسافران این هتل غذاهای فرنگی و ایرانی را در یک رستوران دنج نوش جان می‌کنند. اطراف هتل بزرگ 2 تهران فروشگاه‌ها و قنادی‌های زیادی هستند که می‌توانید از خوشمزه‌های آن‌ها نیز امتحان کنید. فاصله نزدیک کوچه تمدن، پیاده‌راه شهریار، موزه هنرهای ملی، کاخ مسعودیه، موزه مقدم و کوروش مال به هتل بزرگ 2 تهران، آن را از نظر موقعیت جغرافیایی، شایسته بودن در میان بهترین هتل های تهران کرده‌است.