به‌روزرسانی پیش‌نمایش مرسدس بنز EQV فیس لیفت اسپید برای ون برقی

ون برقی مرسدس بنز EQV در این عکس‌های جاسوسی جدید چهره و عقب خود را با طراوت نشان می‌دهد. این اولین بار است که مدل به روز شده را می بینیم.

25 عکس ها

در پشت، این EQV دارای استتار بر روی چراغ های عقب است. به نظر می رسد که شکل آنها مشابه لامپ های فعلی است، اما با طرح متفاوتی برای لامپ های داخل. همچنین به نظر می رسد که تغییرات کوچکی در ظاهر سپر وجود دارد.

EQV در سال 2019 معرفی شد. این EQV در بدنه های “طول” (5.14 متر) و “بسیار بلند” (5.37 متر) موجود است. تمامی مدل ها 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 266 پوند فوت (362 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند. خریداران می توانند مدل 250 را با باتری با ظرفیت قابل استفاده 60 کیلووات ساعت یا درجه 300 را با بسته ای با ظرفیت قابل استفاده 90 کیلووات ساعت انتخاب کنند. بردها بسته به مشخصات از 144 مایل (231 کیلومتر) تا 221 مایل (356 کیلومتر) متغیر است.

عکس های جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز EQV

مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی شامل ارتقاء پیشرانه می‌شود یا خیر. هیچ چیزی در این خودرو قابل مشاهده نیست که این تغییرات را نشان دهد.

به نظر می رسد تغییرات نسبتاً جزئی هستند. اگرچه، استتار کار خوبی برای پنهان کردن استایل اصلاح شده انجام می دهد. جلوپنجره به نظر می رسد شکل جعبه ای داشته باشد. چراغ‌های جلو جدید به نظر می‌رسند و نمای زاویه‌دارتری دارند.