به استوک Porsche Cayenne Conquer Extreme Off-Roading در Moab مراجعه کنید



همه عاشق یک داستان بزرگ ماهی خارج از آب هستند و یک پورشه که در صخره های صخره ای موآب می خزد قطعا واجد شرایط است. مطمئناً، می‌توانید هر وسیله نقلیه‌ای را برای آفرودهای شدید تغییر دهید، اما این نسل اول کاین، غیر از مجموعه‌ای از لاستیک‌های همه‌جانبه، موجودی کارخانه‌ای است. موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، و ارتفاع سواری تا جایی که می توانید اصل هستند.

اگر حسی به شما دست دهد دژاوو از این ویدیو، در واقع دو دلیل برای آن وجود دارد. در ماه آگوست ما شاهد حرکت یک Acura MDX بلند شده در مسیرهای موآب بودیم، و این Cayenne دقیقاً بخشی از آن سفر بود. صاحب پورشه با ویدیویی از خودش پیگیری کرد و در واقع این دومین کاین 2008 اوست. ما اولین ساخت او را در سال گذشته به نمایش گذاشتیم، یک پورشه سرپایی با یک چادر روی پشت بام و سیستم تعلیق ارتقا یافته.

این کاین چنین ارتقایی ندارد، اما این باعث نمی‌شود که راننده آن با سخت‌ترین بخش‌های Hell’s Revenge در پارک معروف آفرود یوتا مقابله کند. مسیر 6.5 مایلی شامل انواع چالش‌های صخره‌نوردی است، و سپس دروازه جهنم وجود دارد – بخش بسیار چالش برانگیزی که راننده را ملزم می‌کند تا در یک دره بسیار باریک بین دو صخره صخره‌ای قدم بزند. این استوک کاین که اغلب با سرعت در جاده همراه است، صعود دشوار خارج از جاده را آسان می کند. راننده مطمئناً با آن ارتباط دارد، زیرا یک آفرود باتجربه لازم است وقتی چرخ‌های جلو یا عقب از زمین جدا می‌شوند دچار وحشت نشوند.

پورشه نه تنها دروازه جهنم و کل مسیر انتقام جهنم را فتح کرد، بلکه این کار را با کمترین آسیب انجام داد. قسمت پایینی فاسیای جلویی مقداری خراش دریافت کرد، یک گلگیر پاره شد و یک پانل راکر در حین فرود کمی خراشیده شد. هیچ آسیبی به چرخ ها وارد نشد، اما استفاده از دیواره کناری لاستیک ها در هنگام صعود در دروازه جهنم باعث چسبیدن لاستیک به چرخ ها شد. لاستیک‌ها برای صعود چالش‌برانگیز هوا پایین می‌رفتند و باعث می‌شد که به معنای واقعی کلمه روی چرخ‌ها جمع شوند.

دروازه جهنم شوخی نیست، اما در دستان درست، یک پورشه کاین قدیمی هم نیست.



منبع