به تغییرات در کنار هم نگاه کنید

اسب تاریک فورد موستانگ 2024
فورد موستانگ 2018

پرسپکتیو سه ربع جلو بهترین زاویه برای بسیاری از وسایل نقلیه است زیرا این فرصت را فراهم می کند تا ببینید که چگونه استایل جلویی در گلگیرها، خط سقف و عرشه عقب ادغام می شود. این عکس‌ها برخی از بزرگ‌ترین تغییرات را در استایل موستانگ جدید نشان می‌دهند.

برای نگاهی عمیق تر به فورد موستانگ 2024، ویدیوی نگاه اول ما را در زیر ببینید:

فورد موستانگ 2024
فورد موستانگ ویژه کالیفرنیا 2022

ترفندهای طراحان فورد در قسمت پشتی بسیار ظریف هستند. طراحان به ظاهر سه میله ای آشنا برای چراغ های عقب پایبند هستند، اما بخش عرشه عقب بین آنها اکنون به جای مشکی رنگ بدنه است. بسته به اینکه موستانگ خود را چگونه تعیین می کنید، یک بال کوچک می تواند به عقب وصل شود.

سمت

دماغه خودرو مانند قبل به گلگیرهای عضلانی می ریزد. با این حال، طراحان چین را در امتداد خط شانه از بین می برند و یکی از رکاب های کناری را نرم می کنند. یک خط تیز گلگیرهای عقب را نیشگون می‌گیرد و باعث می‌شود به صورت بصری از بدنه خارج شوند.

زاویه عقب

نسل هفتم موستانگ دارای دماغه ای اصلاح شده است که نسبت به مدل قبلی صاف تر است. چین ها و دو استخراج کننده روی کاپوت از بین رفته اند. GT جدید دارای یک خروجی ذوزنقه ای شکل در مرکز است. این افتتاحیه در نسخه EcoBoost وجود ندارد.

اسب تاریک فورد موستانگ 2024

در تمام نمونه‌های زیر، موستانگ جدید در سمت چپ و مدل قبلی در سمت راست قرار دارد.

جلو

نمایه یکی از بهترین زوایای است که می توانید ببینید موستانگ جدید چقدر تمیزتر به نظر می رسد. یک چین در امتداد خط شانه و دیگری بالای گلگیر عقب وجود دارد. همچنین، اورهنگ در پشت کوتاه تر به نظر می رسد. در مقایسه، ماشین قبلی طراحی پیچیده تری دارد.

قابل تبدیل

فورد موستانگ 2024

بهترین راه برای درک تکامل طراحی نسل هفتم موستانگ، مقایسه آن با نسخه قبلی است. ظاهر از همان شکل کلی خودروی فعلی پیروی می کند، اما طراحان تغییراتی را اعمال می کنند. برخی از چین ها برای ایجاد یک شکل تمیزتر از بین رفته اند.

فورد موستانگ 2024

نسل جدیدی از موستانگ کانورتیبل نیز در حال معرفی است. همانطور که انتظار دارید، طراحی کوپه را می گیرد و سقف را حذف می کند. از دست دادن قسمت بالایی، شکل تیز گلگیرهای عقب را برجسته می کند.

داخلی

فورد موستانگ 2024

چراغ های جلوی نسل ششم موستانگ دارای یک لامپ دایره ای شکل در هر لبه بیرونی هستند که ظاهر ماشین پونی اصلی دهه 1960 را تداعی می کند. در مقابل، مدل جدید دارای سه لامپ LED کوچک در هر طرف است. به‌علاوه، چراغ‌های راهنما دیگر قطعه‌ای جدا از بقیه نورها نیستند. این تغییرات چهره‌ای با الهام از سبک قدیمی‌تر ایجاد می‌کند و خودرو را مدرن‌تر نشان می‌دهد.

زاویه جلو

بسته عملکرد بالا فورد موستانگ اکوبوست 2020: First Drive
پکیج فورد موستانگ 2020 High Perf
بسته عملکرد بالا فورد موستانگ اکوبوست 2020: First Drive
فورد موستانگ 2018

بیش از 58 سال پس از معرفی فورد موستانگ در آوریل 1964، هفتمین نسل از خودروی پرفورمنس آمریکایی نمادین اینجاست. Motor1.com داستان‌هایی از اولین، اسب تاریکی و حالت نمایش ساز الهام گرفته از دهه 1980 دارد. اما در مورد استایل جدیدش چطور؟

کابین نسل هفتم موستانگ کاملاً با نسل ششم فاصله دارد. فرمان نشانه‌های یکپارچه‌سازی با پره‌های فلزی پایین خودروی قدیمی را از دست می‌دهد. یک صفحه ابزار دیجیتال با حالت های نمایش چندگانه وجود دارد. این یک قاب با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مشترک است. این تغییر باعث می شود دریچه های تهویه مطبوع پایین تر باشند و اکنون به جای دایره، مستطیل شکل هستند.



منبع