به تغییرات در کنار هم نگاه کنید

BMW Z4 2023
BMW Z4 M40i 2019

Z4 2023 یک به روز رسانی میان چرخه برای رودستر است، به این معنی که مشخصات جانبی تغییر نکرده است. با این حال، رنگ‌های بیرونی و طرح‌ها و روکش‌های چرخ‌های جدیدی وجود دارد که ظاهری تازه‌تر به خودرو می‌دهد. رنگ های جدید شامل Thundernight metallic، Portimao Blue metallic و Skyscraper Grey metallic هستند که برای اولین بار بخشی از طیف رنگی Z4 هستند. همچنین مجموعه جدیدی از چرخ های اختیاری 19 اینچی M نیز وجود دارد.

داخلی

BMW تغییرات داخل کابین را به حداقل رسانده است. فضای داخلی بسته به سطح تریم، مواد و گزینه‌های رنگ جدیدی دارد. در ایالات متحده، بسته استاندارد جدید M Sport برای Z4 sDrive30i با صندلی‌های اسپرت، فرمان چرمی M، پدال‌های M و زیرپایی و داشبورد روکش‌شده با چرم SensaTec، همانطور که در عکس سمت چپ بالا مشاهده می‌شود، ارائه می‌شود.

ما این مقایسه تصویری سریع بین Z4 2023 و مدل قبلی خود را برای شما آماده کرده ایم تا تغییرات را با جزئیات ببینید. در تمام مثال‌های زیر، Z4 جدید در سمت چپ و مدل قبلی در سمت راست قرار دارد.

جلو

BMW Z4 M40i 2019
BMW Z4 M40i 2019
BMW Z4 2023
BMW Z4 2023
BMW Z4 M40i 2019

تغییرات در پشت بسیار کم است. طرح کلی ادامه دارد اما بخش پایینی سپر که در آن لوله های اگزوز یکپارچه شده اند اکنون به رنگ مشکی براق به پایان رسیده است. قبل از لیفت صورت، بسته به درجه، این ناحیه به همان رنگ بدن تکمیل می شد. چراغ های عقب و اگزوزها اصلاح نشده اند.

سمت

BMW Z4 2023

بی ام و Z4 2023 در نوامبر امسال در ایالات متحده به فروش می رسد و اگر قصد خرید آن را دارید، احتمالاً باید بدانید که چه تفاوت هایی بین مدل به روز شده و نسخه پیش از فیس لیفت وجود دارد. تغییر چندانی نکرده است، اگرچه رودستر دارای تغییرات ظاهری قابل توجهی است که باید آن را برای دو یا سه سال دیگر در بازار تازه نگه دارد. Z4 می تواند پس از سال 2025 متوقف شود، اما در حال حاضر، در اینجا به شکل اصلاح شده و جذاب تر است.

فاسیای جلو جایی است که بیشتر تغییرات بصری در آن دیده می شود. چراغ‌های جلو بدون تغییر ادامه می‌یابند، اما تقریباً همه چیز تغییر کرده است. توری ها اکنون دارای یک الگوی شش ضلعی جدید هستند که باعث می شود بزرگتر به نظر برسند در حالی که در واقع اندازه آنها تغییر نکرده است. موقعیت مه شکن ها نیز بدون تغییر است، اگرچه شکل آنها جدید است. چراغ های اضافی اکنون با قاب هایی با ظاهری متفاوت احاطه شده اند. چراغ های M Shadowline که برای اولین بار برای مدل 2023 معرفی شدند، به عنوان گزینه ای برای چراغ های جلوی LED تطبیقی ​​اختیاری هستند.

عقب

همانطور که در بالا ذکر شد، Z4 فیس لیفت شده در نوامبر امسال با قیمت پایه 52800 دلار برای مدل پایه Z4 sDrive30i و 65400 دلار برای M40i به همراه قیمت 995 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد.



منبع