بوگاتی دیوو کمیاب صداهای شگفت انگیزی در طول رویداد صعود به کوه می دهد

بوگاتی دیوو



منبع

در حالی که تنها 40 دیوو در جهان وجود دارد، آخرین مورد در ژوئیه 2021 از کارخانه Molsheim این شرکت خارج شد، آنها قبلاً در طبیعت مشاهده شده بودند. یکی از مالکان دیوو خود را در لندن در کنار فلز گران قیمت دیگری پارک کرده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانید یکی از آنها را در ملاء عام نیز پیدا کنید.

زمانی که بوگاتی دیوو را در سال 2018 معرفی کرد، این خودروساز اشاره کرد که تنها 40 خودرو تولید خواهد کرد. قیمت اولیه 5 میلیون یورویی به انحصار آن اضافه شده است، بنابراین دیدن آن در انظار عمومی نادر است. حتی نادرتر است که کسی را در مسیر تپه‌نوردی ببینیم، اما این اتفاق در برنینا گرن توریسمو 2022 در سوئیس رخ داد.

دیوو زرد روشن در رقابت نبود، بنابراین راننده آن را از حد مجاز دور نگه داشت، اما آنها نیز از تپه بالا نرفتند. راننده در حالی که ماشین را به سمت بالا می‌بردند، موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژ قوی آن را هل داد که با هر تعویض گیربکس صدایی با شکوه پخش می‌کرد. راننده به اندازه‌ای وارد پدال گاز می‌شود که لاستیک‌ها را جیغ می‌کشد و قسمت عقب را حداقل یک‌بار شل می‌کند، اما در غیر این صورت تا خط پایان بدون هیچ حادثه‌ای حرکت می‌کرد.