بوگاتی سنتودیسی با رنگ نقره ای در کنار EB110 SS بسیار جذاب به نظر می رسد

درست مانند اولین خودروی مشتری Centodieci، این ادای احترام به وضوح در پنج سوراخ خنک کننده روی ستون B، که در هر دو خودرو وجود دارد، دیده می شود. اما در Centodieci، دریچه‌ها موتور W16 بوگاتی را خنک می‌کنند که قدرت فوق‌العاده 1600 اسب بخاری (1176 کیلووات) دارد. در مقایسه، EB110 SS از یک نیروگاه 3.5 لیتری V12 چهار توربوشارژ استفاده می کند. شباهت EB110 SS در قسمت پشتی Centodieci از طریق پوشش شیشه ای و امضای نور نیز مشهود است.





منبع

تنها ده بوگاتی سنتودیسی در دنیا ساخته می شود. وسیله نقلیه پرتاب سفید بود، در حالی که اولین خودروی مشتری با رنگ آبی به پایان رسید – همان رنگی که EB110 قبلا داشت. اکنون، جدیدترین خودروی مشتری توسط بوگاتی با رنگ نقره‌ای رونمایی شده است – و در حالی که در کنار یک EB110 Supersport با همان رنگ ایستاده، کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

24 عکس ها

ادای احترام طراحی دیگر بر روی سیلوئت Centodieci و با مدرن سازی عناصر سطوح صاف و جزئیات الهام گرفته از باهاوس EB110 یافت می شود.

همانطور که گفته شد، تنها 10 دستگاه بوگاتی سنتودیسی برای مشتریان ساخته خواهد شد – که همه آنها قبلاً به قیمت 8 میلیون یورو یا تقریباً همان مبلغ به دلار آمریکا با نرخ ارز فعلی فروخته شده اند.

برای یادآوری، EB110 Supersport یا SS، نسخه سبک تر و قدرتمندتر EB110 GT بود. Centodieci نقره‌ای به این پایان ادای احترام می‌کند، که در این مجموعه عکس کاملاً مشهود است. قابل ذکر است، EB110 SS در اینجا متعلق به توربولالکشن – یک مجموعه دار اتومبیل های تاریخی.