بوگاتی شیرون در مسابقه درگ 8 میلیون دلاری با مک لارن اسپیدتیل روبرو می شود

18 عکس ها

چهار سال از معرفی مک لارن اسپیدتیل می گذرد. چهارمین عضو سری اولتیمیت مک لارن یکی از قدرتمندترین ها در این خط بود، با ویژگی های عجیب و غریب صندلی که از F1 مشتق شده بود. ممکن است این خودروی نسبتا قدیمی باشد، اما تولید محدود 106 دستگاهی، پلاک Speedtail را به یک منظره نادر تبدیل کرده است.

با وجود پوشیدن رنگ آبی هر دو، این هایپرکارهای اروپایی در زیر بسیار متفاوت هستند. مک لارن اسپیدتیل از یک پیشرانه هیبریدی 4.0 لیتری V8 توئین توربو استفاده می کند که می تواند تا 1036 اسب بخار (762 کیلووات) قدرت تولید کند. این نیرو از طریق یک DCT 7 سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.

با وجود قدرت بسیار زیاد در دسترس که می تواند از هر چهار گوشه عبور کند، فکر می کنید که Chiron این یکی را به راحتی از Speedtail می گیرد. این تا زمانی است که متوجه می شوید که بوگاتی بیش از 800 پوند (363 کیلوگرم) از مک لارن سنگین تر است.

آیا این کمبود وزن برای Speedtail کافی بود تا بردی را از هایپرکار فرانسوی بدزدد؟ ویدیوی بالای این صفحه باید خلاصه ای از چهار مسابقه را به شما نشان دهد – سه شروع چرخشی و یکی از حفاری. مثل همیشه، نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع

در همین حال، بوگاتی شیرون در اینجا اختلاف قدرت بسیار قابل توجهی نسبت به مک لارن دارد. با موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژر پشت صندلی ها، حدود 1500 اسب بخار (1103 کیلووات) قدرت تولید می کند که از طریق یک DCT 7 سرعته به هر چهار چرخ ارسال می شود.

مک لارن اسپیدتیل در حالی که ما در مورد پلاک های قدیمی صحبت می کنیم، در ویدیوی امروز یک بوگاتی شیرون وجود دارد. Chiron و McLaren Speedtail در یک نوار درگ جدید ساخته شده اند، با حسن نیت از Brooks of DragTimes و خدمه از مجموعه تریپل اف. این خودروها روی هم حدود 8 میلیون دلار قیمت دارند.