بوگاتی ممکن است یک V-16 را در یک هایپرکار موتور جلو پر کند


گالیبیر 2009 را به خاطر دارید؟ این گرند تور فوق‌العاده لوکس به دلیل اینکه گروه فولکس‌واگن از این طراحی خوشش نمی‌آمد، تبریر شد. شایعات حاکی از آن است که لیفت بک پنج در در ظاهر تولید بسیار حباب دار بوده است. در عوض، جایگزینی ویرون در اولویت قرار گرفت، بنابراین شیرون در سال 2016 متولد شد. به سرعت تا سال 2024، بوگاتی احتمال عرضه خودرویی با موتور شانزده سیلندر که جلوی راننده نصب شده است را رد نمی کند.

در حالی که Galibier دارای یک دو سوپرشارژر 8 لیتری W-16 بود، جانشین معنوی آن از تنفس طبیعی 8.3 لیتری V-16 توربیلون استفاده می کرد. صحبت کردن با اتوموبیل مجله، مدیر طراحی این شرکت از فرانک هیل پرسیده شد که آیا موتوری که با Cosworth ساخته شده است می‌تواند به جلو منتقل شود یا خیر: “ما می‌توانیم قطعات را به هم بریزیم.”

بدیهی است که این یک تایید نیست، اما این کلمات دقیق انتخاب شده جایی برای تفسیر باقی می گذارد. علاوه بر این، مدیر طراحی بوگاتی، فرانک هیل نیز اشاره کرد که ممکن است روزی یک مدل موتور جلو اتفاق بیفتد. جانشین Achim Anscheidt وقتی از او پرسیده شد که آیا امکان نصب V-16 در جلو وجود دارد یا خیر، گفت: “مطمئنا. منظورم این است که به Type 57 SC Atlantic نگاه کنید: موتور جلو است. بنابراین شاید بعداً، اما در حال حاضر ما در حال حاضر هستیم. خیلی خوشحالم که این راه را رفتیم.”

حتی اگر در دستور کار باشد، بعید است که بوگاتی موتور جلو به این زودی ها رخ دهد. تحویل Tourbillon تا سال 2026 آغاز نخواهد شد. در همین حال، مارک فوق لوکس مستقر در Molsheim مشغول ساختن میسترال رودستر و Bolide فقط برای پیست به عنوان آخرین فصل های کتاب W-16 است. تولید Chiron “معمولی” اخیراً به پایان رسیده است.

منطقی است که V-16 را در خودروهای دیگر قرار دهیم زیرا یک موتور کاملاً جدید است. بوگاتی مطمئناً می خواهد هزینه های توسعه پیشرانه هیبریدی را با عرضه مدل های اضافی تقسیم کند. شیرون پیش از آن دارای مجموعه متنوع تری نسبت به ویرون بود. این شرکت می‌تواند اکنون با مدیریت جدید، با داشتن سهام کنترلی گروه Rimac، اوضاع را ارتقا دهد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا یک مدل موتور جلو مانند گالیبیر درهای عقب خواهد داشت یا خیر. در هر صورت، منطق به ما می‌گوید که تمرکز احتمالاً روی یک تور بزرگ است و جایگزینی Chiron را برای پوشش عملکرد بدون سازش می‌گذارد.



<p>بوگاتی EB 112 1993</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<section contenteditable= 

<p>بوگاتی EB 118 1998</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
<section contenteditable= 

<p>بوگاتی EB 218 1998</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>  </section>
</section>
<p>در حالی که Galibier شناخته شده ترین بوگاتی است که دارای موتور جلو در دوران مدرن است، قبل از آن تعداد کمی وجود داشت.  EB 112 1993 دارای یک V-12 قرض گرفته شده از ابرخودروی قدرتمند EB 110 بود.  سپس EB 118 در سال 1998 با یک W-18 تنفس طبیعی وارد بازار شد <em>(بله، W-18)</em> موتور و سبک بدنه کوپه.  یک سال بعد، EB 218 1999 با حفظ موتور هیولا هجده سیلندر به عنوان یک سدان معرفی شد.  در دهه 2010، آتلانتیک و W16 کوپه “رامبراند” به دلیل دیزل گیت در کف اتاق برش رها شدند.</p>
<section class=



منبع