بوگاتی میسترال رودستر اولین حضور خیره کننده ای در خاورمیانه دارد

بوگاتی با میسترال در سراسر ریاض گشت و این مدل شیک را به منطقه مالی ملک عبدالله آورد. این خودروساز سپس میسترال را به ریتز کارلتون ریاض برد و آخرین توقف آن در نمایشگاه برنامه ریزی شده بود که بوگاتی با شریک عربستان سعودی خود SAMACO Automotive آن را اداره می کند. این نمایشگاه یکی از جدیدترین نمایشگاه های این برند در جهان است که در سال 2021 افتتاح می شود.

بوگاتی میسترال

گفت: «سال‌های متمادی، ساکنان پادشاهی میراث، صنعت و عملکرد بی‌نظیر بوگاتی را تحسین می‌کردند و ما مفتخریم که می‌توانیم رودستر نهایی خود را برای نگاهی نادر به این خودروی بی‌نظیر به این کشور بیاوریم.» کوستاس پساریس، مدیر منطقه خاورمیانه و آسیا در بوگاتی.

Mistral دارای همان موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژ است که Chiron Super Sport 300+ را تامین می کند. این همان 1577 اسب بخار (1159 کیلووات) نیز تولید می کند، اما میسترال نمی تواند به حداکثر سرعت عجیب و غریب 304.774 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) Super Sport برسد. اوایل ماه نوامبر، بوگاتی فاش کرد که حداکثر سرعت این رودستر حداقل 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) خواهد بود.

میسترال با پیشرانه W16 کمی خداحافظی با موتور نمادین این برند است. بوگاتی و ریماک اکنون با یکدیگر همکاری می کنند و به طور جمعی برای ترسیم مسیری برای هر دو برند کار می کنند، که باید در سال 2024، یعنی همان سالی که تحویل Mistral و Bolide آغاز می شود، به ثمر نشست. جالب است که ببینیم آینده بوگاتی در دنیایی که به سرعت در حال برق است چگونه به نظر می رسد، اما نقوش میسترال مانند چراغ های عقب X شکل نشان می دهد که چه چیزی با این طراحی در راه است.



منبع