مدیر عامل شرکت میت ریماک در مصاحبه ای با مجله آلمانی فاش کرد Autobmobilwoche که یک SUV بوگاتی بخشی از برنامه 10 ساله نیست. علاوه بر این، یک مدل کاملاً الکتریکی در این بازه زمانی اتفاق نخواهد افتاد، که بسیار تعجب آور است زیرا اکثریت قریب به اتفاق خودروسازان تا سال 2032 یک خودروی برقی به فروش خواهند رساند. در واقع، بسیاری از برندهای خودرو تا آن زمان خودروهای موتور احتراقی را رها کرده اند. ، حداقل در بازارهای خاص. با این حال، بوگاتی یک خودروساز معمولی نیست، و به قول خود اتوره: “اگر قابل مقایسه باشد، دیگر بوگاتی نیست.”
اگرچه یک خودروی برقی در پشت مشعل قرار گرفته است، اما بوگاتی نمی تواند برقی شدن را نادیده بگیرد. مقررات سختگیرانه فزاینده آلایندگی حتی بر برندهای نخبه نیز تأثیر خواهد گذاشت، به همین دلیل است که موتور قدرتمند W16 با رودستر میسترال بازنشسته می شود. جانشین شیرون راهی جز استفاده از پیشرانه هیبریدی نخواهد داشت و میت ریماک می گوید این خودرو به شدت الکتریکی خواهد شد.
بنتلی، استون مارتین، رولزرویس – اینها تنها تعدادی از برندهای سطح بالایی هستند که در سالهای اخیر در رده شاسیبلندها حضور داشتهاند. فراری در اوایل هفته آینده با Purosangue به آنها ملحق خواهد شد، در حالی که رئیس جدید مک لارن معتقد است وسایل نقلیه کاربردی اسپرت “بسیار مهم” هستند. علیرغم شایعات مبنی بر اینکه بوگاتی قصد دارد یک مدل سواری بالا نیز عرضه کند، این اتفاق نخواهد افتاد. خوب، حداقل نه در آینده قابل پیش بینی.
33 عکس ها
طی همین مصاحبه با Autobmobilwocheمیت ریماک گفت که یکی از اهداف افزایش برد الکتریکی پیشرانه هیبریدی به حداقل 50 کیلومتر (31 مایل) است. این به یک درصد اجازه می دهد تا بدون شلیک ICE در شهر رانندگی کنند.
این احتمالاً به معنای یک موتور احتراقی کوچک است، بنابراین آسیاب شانزده سیلندر راه دودو را در پیش می گیرد. با این حال، هد هونچوی بوگاتی وعده “موتور احتراقی بسیار جذاب” را برای جایگزینی Chiron داده است. ما باید مدتی صبر کنیم تا این هایپرکار را ببینیم زیرا تا سال 2024 معرفی نخواهد شد. جالب است بدانید که آیا ICE یک واحد کاملاً سفارشی خواهد بود یا از یک موتور بنزینی گروه فولکس واگن مشتق شده است. V12 کاملاً جدید سال آینده در جانشین لامبورگینی آونتادور معرفی خواهد شد.