بوگاتی La Voiture Noire به گران‌ترین خودروهای جهان در درگ استریپ پیوست


بوگاتی La Voiture Noire با قیمت 11 میلیون یورو (حدود 13.4 میلیون دلار در آن زمان) گران‌ترین خودروی جدید بود که در سال 2019 عرضه شد – قبل از اینکه توسط رولزرویس Boat Tail در سال 2021 از سلطنت خلع شود.

جدا از این که برای یک درصد از جمعیت جهان در نظر گرفته شده است، یک چیز مشترک بین این ابرخودروهای گران قیمت وجود دارد – به سختی می توانید آنها را در فضای باز ببینید، بیشتر در یک نوار درگ. سپس دوباره بوگاتی در یکی از آنها دیده شد Shmee150. به گفته تیم، رویداد فوق حلقه مالکان سوپراسپرت نام دارد که تور کرواسی داشت.

این سوپراسپرت ها در حالی که از نظر فنی یک نوار درگ نیستند، از یک بخش بسته محدود جاده عبور کردند. شرکت کنندگان در این رویداد عبارتند از Bugatti La Voiture Noire، استون مارتین Valkyrie AMR Pro، Pagani Huayra R و Zenvo TSR-S متعلق به تیم.

تنها یک بوگاتی La Voiture Noire در جهان وجود دارد و این برای خشنود کردن چشم انسان های فانی است. ویدیوی دارای مهر زمانی بالا اولین اجرای خود را نشان می‌دهد، اما در ادامه ویدیو دو مورد دیگر وجود دارد. شایان ذکر است، پرچم سوئیس که روی پلاک خودرو دیده می شود، به نوعی شایعه ثبت این هایپرکار یکباره در زوریخ سوئیس را تایید می کند.

بیشتر دویدن‌های انجام‌شده روی «درگ استریپ» دوی‌های انفرادی بودند، اما در میان ویدیوی ۲۹ دقیقه‌ای شمی، یک مسابقه هم وجود دارد. این یک مسابقه درگ بین بوگاتی شیرون و ریماک نورا در حدود 18 دقیقه است.

با نبود تایمر و فیلم در پایان خط، مشخص نیست چه کسی برنده این مسابقه شد، اگرچه به نظر می رسد که هایپرکار الکتریکی آن را در کیف داشته است. هر کسی که برنده شد، میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک تازه تاسیس، قطعا برنده بود.



منبع