بکسل کامیون دو تریلر و یک SUV یک سفر جاده ای ناب است



قبل از شروع به ویدیوی کنجکاو تعبیه شده در زیر، اجازه دهید برخی از اصطلاحات بکسل را مرور کنیم. اگر یک راننده کامیون حرفه ای هستید، ممکن است به کشیدن دو تریلر به عنوان اشاره کنید دو برابر می شود. در دنیای RV، معمولاً به آن بکسل سه گانه می گویند، زیرا در مجموع شامل سه واحد است. با این حال آنچه ما در اینجا داریم این است چهار برابر شدن بکسل – یک وسیله نقلیه یدک کش اولیه با سه واحد متصل. و با توجه به آنچه در ویدیو می بینیم، راننده دقیقاً کند حرکت نمی کند.

این کلیپ از حساب TikTok می آید برتبارلو. بر اساس نوع وسیله نقلیه یدک‌کش، سبک شماره‌گذاری‌ها و ذکر M1 در توضیحات ویدیو، فرض می‌کنیم این قطار جاده‌ای در بزرگراه M1 جایی در بریتانیا دیده شده است. این فرض مشترک است TireMeetsRoad، که گزارش خاص خود را در مورد این یدک کش چهارگانه و همچنین بینشی در مورد قانونی بودن آن دارد.

جدای از این ظاهر بسیار ناب – یک ضربه شلاق خفیف در کاروان وجود دارد که نسبتاً نگران کننده است – ما گمان می کنیم که سؤال قانونی پاسخ اولیه مردمی است که این کلیپ را تماشا می کنند. مطمئناً موضوع داغی است که در نظرات روی ویدیو وجود دارد، اما TireMeetsRoad به بخشی از قانون بریتانیا به نام وسایل نقلیه شومن اشاره می کند که هیچ محدودیتی برای تعداد تریلرهای یدک کشیده تعیین نمی کند. تا زمانی که تریلرها باربر نیستند و مقداری محل اقامت در داخل دارند (مانند یک تریلر کمپر)، تعداد آن ها مهم نیست.

با این حال آنچه اهمیت دارد طول آن است. طبق مقررات انگلستان، طول کل وسایل نقلیه شومن نمی تواند از 22 متر (72 فوت) تجاوز کند. این شامل خودروی یدک‌کش می‌شود، و اگر این تنظیمات خاص بیش از آن علامت نباشد، لعنتی نزدیک است. تریلر مسافرتی سه محوره Pinecreek احتمالاً 35 فوت طول دارد و فراتر از آن، چنین یدک‌کشی در بزرگراه‌ها به 40 مایل در ساعت محدود می‌شود. واضح است که ما نمی‌دانیم این دکل چهارگانه با چه سرعتی پیش می‌رود، اما دوربین آن را در حال ضربه زدن به M1 در مسیر سریع گرفته است.

در ایالات متحده، یدک کشی سه گانه با RV فقط در ایالت های خاص قانونی است، هرگز بکسل چهارگانه مهم نیست. امیدواریم این راننده سالم به مقصد برسد، اما شروع چنین ماجراجویی یدک کشی چیزی نیست که به این زودی ها مشتاق باشیم.



منبع