بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان -بهترین بک لینک

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان

این رفتار اگر توسط الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل شناسایی شود، احتمال پنالتی شدن شما را بالا می‌برد. البته الگوریتم‌های گوگل تا حدی پیشرفت کرده‌اند که فرق بین بک لینک‌های مرتبط و نامرتبط را تشخیص بدهند؛ به همین دلیل در اکثر مواقع بک لینک‌های خریداری شده، تاثیری نداشته یا تاثیر آنها به شدت کم خواهد بود. بکلینک باعث ارتقای کلمات کلیدی سایت، افزایش دامین آتوریتی، افزایش ترافیک سایت و بالا آمدن مطالب داخل سایت در موتورهای جستجو می شود.

بک لینک

درصدی از وب سایت های لینک دهنده می بایست ارتباط کمتری با وب سایت مقصد داشته باشند. حتی باید برخی از بک لینک ها از وب سایت های عمومی گرفته شده باشد تا پروفایل بک لینک شما طبیعی به نظر برسد. های منابع مشخص و مشابهی را ندارند ، وب سایت هایی که منبع لینک خوب و مشابه خودشان را دارند بصورت خودکار رتبه ی بالاتری در نتایج گوگل خواهند داشت . آقا میخای معرفی کنی بکن ولی مردم ا بدبخت نکن با معرفی اشتباه راستش ا بگو سند و چت ها و خریدم هست خواستی شات میدم.

استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت های رقیب برای به دست آوردن بک لینک

البته یک قسمت دیگر هم فروش بک لینک است کاربرانی هم علاقه دارند با دریافت مبلغی… رپورتاژ آگهی یکی از روش های متداول و قدرتمند لینک سازی می باشد که شما در ازای پداخت مبلغی می توانید یک مقاله یا خبر در یک وب سایت معتبر درج کنید و لینک های خود را درون متن آن قرار وبسایت بهترین بک لینک دهید. این نوع از لینک سازی با توجه به قدرت و اعتبار بالای سایت میزبان و همچنین قرارگرفتن لینک داخل متن و فالو بودن آن ارزش بسیار زسادی دارد. از آنجایی که گوگل لینک های خارجی را به عنوان امتیاز محبوبیت برای یک وب سایت یا صفحه وب می بیند، ارتباط قوی بین سایت هایی با بک لینک های (کیفی) زیاد و رتبه های بالاتر وجود دارد. امروزه تعداد سایت هایی که به یک دامنه بک لینک داده اند، هنوز اهمیت زیادی دارد، اما کیفیت بک لینک ها بیشتر از کمیت آن اهمیت دارد. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید.

  • پکیج های لینک بیلدینگ (لینک سازی) ما با افزایش ورودی به صفحات وب سایت شما، باعث بهینه سازی SEO شما شده و رتبه ی سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش خواهد داد.
  • کسبویار سامانه جامع آموزش کسب و کار و مهارت آموزی می باشد که با هدف ارتقا سطح این حوزه راه اندازی شد.
  • بنابراین باید شما هم لینک های آن ها را برای سایت خود به دست آورید.
  • منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد.

اگر به یاد داشته باشید ، استراتژِی محتوای 10 برابر را به شما توضیح دادیم. چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند. چنین لینکی که نیاز به هیچ اقدامی به جز محتوای عالی ندارد ، پیوند تحریریه می گویند. بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را دارید.

بررسی بک‌لینک‌ها با استفاده از یک ابزار تخصصی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. کمپانی محبوب moz در اینجایک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید. Moz بر این باور است که اولین پله بعد از ده هفته یعنی 1ماه و نیم اتفاق خواهد افتاد. در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود.

  • درست مانند کسی که به دلیل سن بالا، تجربه بیشتری نیز در هر زمینه کسب کرده است و اعتبار بیشتری دارد.
  • در نمودار زیر به خوبی میزان همبستگی اسپیرمن رتبه گوگل با رتبه URL نشان داده شده است.
  • البته منظور ما از آتوریتی صرفاً مقدار عددی DA سایت ماز نیست.
  • در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند.