بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

زمانی از یک صفحه‌ی مشخص چندین لینک برای یک صفحه دریافت می‌کنید بهتر است فقط یکی از آنها که انکر تکست هدفمندتری دارند فالو باشد و دیگر لینک‌ها نوفالو شوند. تمام این موارد در حد تئوری هست و صرفاً با هدف طبیعی جلوه دادن لینک‌ها در وبسایت‌های پرلینک انجام می‌شود. در کل بک‌لینک برای صفحه‌هایی گرفته می‌شود که می‌خواهیم رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرند. شما می‌توانید یک محتوا در این شبکه محبوب منتشر کنید و از این طریق برای خود بک لینک بگیرید. در انتهای صفحات ویکی‌پدیا و هر نوع ویکی دیگر بخشی به عنوان منابع وجود دارد. لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است.

  • این مسئله چنان حائز اهمیت است که حتی قبل از آنکه به فکر ایجاد ارزش برای موتورهای جستجو باشیم.
  • هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود.
  • در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد.
  • خب راستش را بخواهید در اصل این یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که به سئو منفی مشهور شده.

مطالعات نشان می‌دهند که هرقدر درصد تطابق متن لینک شده با کلمه کلیدی و همچنین متن اطراف لینک بیشتر باشد، رتبه سایت نیز بهتر خواهد بود. با استفاده از لینک‌های مرتبط، نه‌تنها گوگل را خشنود می‌کنید، بلکه به دلیل تناسب محتوای دو وب‌سایت لینک دهنده و گیرنده لینک، مشتریان بالقوه بهتر و مناسب‌تری را نیز به دست خواهید آورد. منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد.

در این مقاله آموزشی سئو به روشهای دریافت بک لینک خوب اشاره شده است. به همان اندازه که گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم می‌تواند خطرناک باشد، گرفتن و خرید بک لینک از سایت‌های معتبر می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند. یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید.

سئو سایت های چندزبانه پیچیدگی بیشتری نسبت به سایت های دیگر دارد. با وب 24 همراه باشید تا با سئو سایت های چندزبانه و مراحل انجام آن آشنا شوید. مشخص کردن اینکه کدام صفحات برای کدام کلمات کلیدی باید رتبه بدست بیاورند. تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید. اما نمیتوان گفت که Backlink نوفالو اصلا ارزش و تاثیری در سئو ندارد! نمونه اول جولی توانست با استفاده از تکنیک آسمان خراش ترافیک خود را تا 194.1% ارتقا دهد.

بک لینک از ویکی‌پدیا

بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند.

از آنجا که این نرم افزارها قیمت کمی دارند، کاملاً خودکار عمل می‌کنند و بدون هیچ دردسری سبب بهبود سئو سایت شما می شوند، استفاده از آنها را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل توصیه می‌کنیم. اولین چیزی که باید بررسی کنید Domain Authority سایت موردنظر است. اگر از سایتی بک لینک بگیرید که اعتبار خوبی نداشته باشد و حداقل نسبت به سایت شما در وضعیت بهتری نباشد یک لینک بی‌ارزش و آسیب زننده است. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

بک لینک های مضر که باید از آن ها جلوگیری کنید

البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود. بک لینک های نوفالو، pagerank را انتقال نمی دهند ولی به طبیعی جلوه دادن فرایند لینک سازی شما کمک می کنند. این ابزار در بین شرکت هایی که به دنبال یک ابزار آنالیز یک لینک با کیفیت بالا هستند، محبوب است. Ahrefs داده های فراوانی را ارائه می دهد که می تواند به شما در مدیریت و کسب بک لینک کمک کند.

شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین backlink چیست – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود.

حتی باید برخی از بک لینک ها از وب سایت های عمومی گرفته شده باشد تا پروفایل بک لینک شما طبیعی به نظر برسد. مزیت کلی این روش اختصاصی شدن بک لینک ها و همینطور خرید و سفارش بک لینک برای انواع کلمات کلیدی مورد نیاز شما میباشد . اما در مقابل شروع به لینک دهی مقاله شما به مقاله خود می کند تا چنانچه کاربر به اطلاعات بیشتری نیاز داشت محتوای کامل و جامعی را در اختیار فرد قرار دهد. خب حالا این لینک دهی چه سودی دارد ؟ در این حالت گوگل متوجه مقاله مناسب شما خواهد شد و تشخیص می دهد محتوای مناسبی دارد که یک سایت مرتبط، به آن لینک داده است. توجه کنید موضوع سایتی که در آن بک لینک می سازید مرتبط با موضوع سایت شما باشد. اگر در استفاده از گوگل سرچ کنسول تازه وارد هستید، با گزارش Top Linked Pages شروع کنید.