بی‌ام‌و سری 3 می‌تواند در سال 2027 پلتفرم‌های EV و ICE جداگانه داشته باشد: گزارش

این یک ایده کاملاً جالب است، اگرچه BMW آماده صحبت در مورد چنین احتمالاتی نیست. در یک ایمیل به Motor1.comیکی از سخنگویان BMW از اظهار نظر در مورد درخواست ما در مورد این شایعه خودداری کرد.

این اساس شایعات است و در حال حاضر، هیچ نشانه روشنی مبنی بر اینکه پلت فرم جدید BMW از پیشرانه های احتراق داخلی استفاده می کند وجود ندارد. مطمئناً این امکان وجود دارد که ب ام و بتواند طول عمر فعلی G20 سری 3 را افزایش دهد و در واقع، این شایعه نیز در مورد وبلاگ BMW. رسیدن به سال 2027 به خریداران اجازه می دهد تا چند سال همپوشانی داشته باشند تا با انرژی الکتریکی راحت باشند.

سری 3 کنونی در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2018 معرفی شد و به‌تازگی به‌روزرسانی میان چرخه‌ای را دریافت کرد که در ماه می اعلام شد. این به روز رسانی تغییرات جزئی بیرونی را در جلو و عقب به همراه داشت که با ارتقای فنی قابل توجهی در داخل با یک صفحه منحنی بزرگ شامل دو نمایشگر برای راننده و صفحه لمسی مرکزی جبران شد. اگر BMW از چرخه عمر معمول خود برای وسایل نقلیه پیروی کند، یک مدل جدید در سال 2025 وارد می شود. این زمان مناسبی برای تصاحب پلت فرم Neue Klasse است، اما شایعه یک سوال مرتبط را مطرح می کند: آیا BMW آماده است تا سری 3 تمام الکتریکی را در بازار عرضه کند. یکی دو سال آینده؟